جاباما
۱۱۷۴۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کاهش ۵۰درصدی نرخ بلیت هواپیما

یک مقام مسئول گفت: با توجه به آنکه در فصل کاهش سفر‌های هوایی هستیم، بنابراین شاهد آن هستیم که نرخ بلیت در برخی مسیر‌ها روند نزولی دارد.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان: مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: نرخ بلیت هواپیما در برخی از مسیر‌ها ۵۰ درصد کاهش یافته است. با توجه به آنکه در فصل کاهش سفر‌های هوایی هستیم و میزان تقاضا در برخی مسیر‌ها بسیار کاهش پیدا کرده، بنابراین شاهد آن هستیم که نرخ بلیت در برخی مسیر‌ها روند نزولی داشته است.

او ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی با توجه به توافقی که با سازمان هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی کردند به طور میانگین اقدام به کاهش ۱۵ درصدی نرخ‌ها کرده‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب در برخی از موارد مربوط به صندلی‌های بیزینس کلاس بوده است. طبق قوانین فروش صندلی‌های بیزینس کلاس تابع قیمت‌های نرخ نامه نیستند. ایرلاین‌ها متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهند نرخ‌های صندلی را در این بخش تعیین می‌کنند. سقف نرخی در این بخش وجود ندارد.

در صورتی که مسافران در زمان کاهش نرخ بلیت هواپیما شاهد تخلف در فروش بلیت از سوی آژانس‌های مسافرتی بوده‌اند گزارش تخلف در این بخش را به سایت سازمان هواپیمایی کشور اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گوناگون

      کو، کجا، ما که چیزی،ندیدیم !@@!@@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج