۱۱۷۵۰۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«امید» اجازه خروج کرونایی‌ها از منزل را نمی‌دهد

یک مقام مسئول گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند سازی امید از نیمه آذر ماه از تردد افراد بدون کارت واکسن یا مبتلا به کرونا جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان: رضا نفیسی رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی گفت: در راستای هوشمند سازی کنترل ویروس کرونا برنامه ریزی برای کنترل هوشمند را با همکاری وزارت کشور انجام داده‌ایم.

او گفت: در خصوص هوشمندسازی در این بخش با وزارت کشور برنامه ریزی کرده‌ایم و مقرر شده تا این وزارت خانه با راه اندازی سامانه امید از تردد افراد مشکوک جلوگیری کند.

این مقام مسئول ادامه داد: هنوز در این خصوص با وزارت کشور به جمع بندی نرسیده‌ایم، اما مقرر شده از ۱۵ آذرماه از تردد افراد بدون کارت واکسن و یا دارای تست pcr منفی جلوگیری شود.

نفیسی تاکید کرد: این طرح هنوز به تصویب نرسیده و ممکن است تغییراتی در این طرح ایجاد شود.

او گفت: افرادی که واکسن نزده باشند به محض ورود به شهر‌ها و استان‌های نارنجی و قرمز جریمه خواهند شد. شیوه نامه‌های بهداشتی که پیش از این برای شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرایی می‌شد تغییری نکرده، اما هوشمند شده و برای افراد واکسینه نشده و مبتلا اجرایی خواهد شد.

نفیسی گفت: طبق این طرح مقرر شده افراد مبتلا به کرونا باید در قرنطینه بمانند و در صورت سرپیچی در سفر‌های درون شهری و برون شهری جریمه خواهند شد.

او بیان کرد: هنوز درباره مبلغ جریمه این افراد تصمیمی گرفته نشده و ممکن است در ستاد ملی مقابله با کرونا این موضوع رد شود.

این مقام مسئول گفت: در این شرایط افراد مبتلا به کرونا رصد می‌شوند و اجازه رفتن به سر کار را ندارند و اگر ترددی داشته باشند به معنای ترک غیرقانونی قرنطینه است و جریمه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج