۱۱۷۶۰۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آمار باور نکردنی از جمعیت مادران سرپرست خانوار

عاملی گفت: امروز خانواده تک سرپرست ٧ درصد خانوار‌های کشور را تشکیل می‌دهند و ٨٧ درصد سرپرست خانواده مادر هستند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان: عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست خبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر عدالت کردند و امروز باید با الگوریتم و هوش مصنوعی ایجاد کرد.

ما مشکل طلاق و خانواده‌های تک سرپرست و اعتیاد و خشونت را داریم و باید راه حل‌های مناسب ایجاد کنیم، امروز خانواده تک سرپرست ٧ درصد خانوار‌های کشور را تشکیل می‌دهند و ٨٧ درصد سرپرست خانواده مادر هستند و در آمریکا ٣٠ درصد خانواده‌ها تک سرپرست هستند.

عاملی ادامه داد: تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی با ٣ رویکرد صورت می‌گیرد، نگرشی، تحول ساختاری و نهادی حجم عظیم مسائل مردم مربوط به بروکراسی اداری است و مردم در سیستم اداری دچار مشکل می‌شوند و برخی فساد‌ها نتیجه فریاد‌های نظام اداری است و این بروکراسی‌ها را می‌توان با نظام الکترونیک کم کرد و باید امروز دولت به دولت الکترونیک تبدیل شود و خوشبختانه این اقدام در گزارش ١٠٠ روزه رئیس جمهور مطرح شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: از ١٩ آذر سال گذشته ١٧ جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است و در سال گذشته ماده واحده‌ای برای یکپارچه سازی مهدکودک‌ها داشتیم و سازمانی شکل گرفت و مسئولیت آموزش و پرورش و سند علم و فناوری دفاعی تدوین شد.

عاملی ادامه داد: سیاست‌های کنکور را تدوین کردیم نظام ما به گونه‌ای نیست که توانمندی‌های دانش آموزان در طول ١٢ تحصیل را بسنجد و با الگوی جدید ۶٠ درصد ارزیابی و سنجش توانایی از طریق عملکرد دوره دبیرستان دانش آموزان شکل می‌گیرد و اساسنامه ستاد نانو نهایی سازی شد و نظام نامگذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج