جاباما
۱۱۷۶۴۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دو کشته در پی برخورد پژو با تیر چراغ برق

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژوپارس با تیر چراغ برق در میدان لارک بندرعباس، ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.

خبرگزاری فارس: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژوپارس با تیر چراغ برق در میدان لارک بندرعباس، ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.

مجید صالح پور بیان داشت: مأموران گشت پلیس راهور پس از اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی برای بررسی موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

دو کشته در پی برخورد پژو با تیر چراغ برق

وی اظهار داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو با ۳ سرنشین در حال عبور از خیابان ساحلی و میدان لارک با پایه روشنایی وسط بلوار برخورد کرده که در اثر آن، دو نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و یکی دیگر از سرنشینان خودرو نیز به شدت مصدوم شده و برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: برابر نظر کارشناسان علت حادثه عدم توانایی راننده خودرو پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد.

سرهنگ صالح پور بیان کرد: با توجه خلوت بودن خیابان‌ها در ساعات پایانی شب، شاهد افزایش میانگین سرعت خودروها درمعابر شهری هستیم که متأسفانه این امر منجر به وقوع حوادث تلخ رانندگی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج