۱۱۷۶۴۲۲
۲ نظر
۵۰۷۹
۲ نظر
۵۰۷۹
پ

آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

شرکت فناوری چینی بایدو، یک آینه تناسب اندام هوشمند با صفحه نمایش ۴۳ اینچی IPS و تراشه هوش مصنوعی هشت هسته‌ای راه اندازی کرد.

انتخاب: شرکت فناوری چینی بایدو Baidu، یک آینه تناسب اندام هوشمند ویژه با صفحه نمایش ۴۳ اینچی IPS و تراشه هوش مصنوعی هشت هسته‌ای راه اندازی کرد که یک مربی مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بایدو یک وبگاه جستجوگر چینی است که دارای ۵۷ خدمت گوناگون، از جستجو گرفته تا شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. این غول موتور‌های جستجوی چینی دقیقاً همان جایگاهی را که گوگل برای تمام جهان دارد، برای چین ایفا می‌کند. اما این تنها شباهت بایدو با گوگل نیست و این شرکت چینی همانند همتای آمریکایی خود، در دیگر زمینه‌های فناوی از جمله ساخت و طراحی انواع دستگاه‌های هوشمند، دست دارد. حالا این شرکت چینی، یک آینه هوشمند شگفت انگیز و جالب توجه را طراحی کرده که می‌تواند به کاربران علاقمند به ورزش خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد.

آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

این آینه در اصل یک صفحه نمایش بزرگ هوشمند است که به اندازه یک آینه تمام قد معمولی خانگی می‌باشد. در واقع، وقتی این دستگاه هوشمند خاموش باشد، هیچ تفاوتی با آینه تمام قد معمولی ندارد. با این حال، هنگامی که آن روشن می‌کنید، یک صفحه نمایش ۴۳ اینچی IPS تعبیه شده در زیر آینه روشن می‌شود. همچنین، یک مربی مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی روی صفحه ظاهر می‌شود تا کاربر را از طریق رژیم‌های تناسب اندام مختلف در زمان واقعی راهنمایی کند، درست مانند یک مربی بدنسازی.

آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

این آینه دارای اتصال LTE است و کاربران می‌توانند مربیان مشهور را از طریق تعامل با هوش مصنوعی برای تمرین و لذت بردن از تناسب اندام دنبال کنند. این گجت همچنین قادر است فضایی را برای ارتباط اجتماعی با دیگر دوستان، برای ورزش و چک کردن روند تناسب اندام، در اختیار کاربر قرار دهد. از نظر مشخصات، آینه تناسب اندام هوشمند بایدو مجهز به سنسور پویا گسترده سفارشی است که توانایی تصویربرداری را تا ۴۰ درصد در محیط‌های کم نور بهبود می‌بخشد و از زاویه فوق عریض ۱۴۴ درجه پشتیبانی می‌کند. این آینه همچنین می‌تواند تصاویر ۲K را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و به راحتی حرکات مختلف را در حین ورزش ثبت می‌کند.

این دستگاه دارای یک پردازنده هوش مصنوعی هشت هسته‌ای داخلی با قدرت محاسباتی ۳ Tops است که می‌تواند حرکات ورزشی را با دقت بالایی ثبت کند و در صورت مشاهده اشکال، آن‌ها را برای کاربر تصحیح کند. آینه تناسب اندام هوشمند همچنین می‌تواند حرکات بدن انسان را تشخیص دهد و از این طریق قضاوت کند که آیا حرکات بدن از جمله راه رفتن مطابق استاندارد صورت می‌گیرند یا خیر و به تدریج چرخه شکل دهی بدن را تحت وضعیت صحیح و علمی کامل می‌کند. به عبارت دیگر علاوه بر قابلیت‌های تناسب اندام، این آینه می‌تواند افراد را در زمینه تصحیح حرکات غیر استاندارد بدن که ممکن است در دراز مدت به بدن آسیب برسانند، یاری دهد.

آینه تناسب اندام هوشمند و شگفت انگیز

همچنین یک کلاس حرفه‌ای Al داخلی نیز در این آینه هوشمند وجود دارد که به طور مستقل توسط Baidu توسعه داده شده است. این کلاس به طور مداوم هر هفته به‌روزرسانی می‌شود و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که از یک به یک کلاس‌های خصوصی Al با مربی‌های super A از خانه‌شان لذت ببرند. بدین شکل کاربر می‌تواند حتی بدون رفتن به باشگاه از یک کلاس کاملا حرفه‌ای واقعی تناسب اندام با مربی درجه یک، در خانه بهره ببرد. آینه تناسب اندام هوشمند Baidu در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه پایونیر با قیمت ۴۱۹۹ یوان (۶۶۲ دلار) و نسخه پرچمدار با برچسب قیمت ۴۶۹۹ یوان (۷۴۰ دلار).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اندام خوبی نداری

    • سرشناس

      ما هم حیرونیم که آینه ماشینی که میسازیم برقی باشه و جز آپشن های درجه یک به ملت غالب کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج