۱۱۷۶۸۱۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

رپورتاژ آگهی

افتتاح جزیره آی تی سیتی در «پایتخت»

اگر پیگیر اخبار مربوط به دنیای فناوری و به روزترین لوازم دیجیتال باشید، قطعا خبر افتتاح بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه آی تی سیتی در مجتمع کامپیوتر پایتخت به گوشتان رسیده است. در جریان این مراسم باشکوه چه گذشت؟ با ما همراه باشید تا ببینید فروشگاه آی تی سیتی در حال چیدن پایه‌های چه اهدافی در بازار تکنولوژی است.

اگر پیگیر اخبار مربوط به دنیای فناوری و به روزترین لوازم دیجیتال باشید، قطعا خبر افتتاح بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه آی تی سیتی در مجتمع کامپیوتر پایتخت به گوشتان رسیده است. در جریان این مراسم باشکوه چه گذشت؟ با ما همراه باشید تا ببینید فروشگاه آی تی سیتی در حال چیدن پایه‌های چه اهدافی در بازار تکنولوژی است.

افتتاح جزیره آی تی سیتی در «پایتخت»

آی تی سیتی؛ یکه‌تاز در ارائه محصولات دیجیتال با گارانتی معتبر

روز چهارشنبه، دهم آذر ۱۴۰۰، ششمین فروشگاه آی تی سیتی در تهران و شانزدهمین شعبه این مجموعه در سطح کشور افتتاح شد.
مجموعه آی تی سیتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود اقدام به بازگشایی شعبه جدید تحت عنوان «جزیره آی تی» در طبقه همکف مجتمع کامپوتر پایتخت کرده است.
آرش مقصودی، مدیرعامل آی تی سیتی، در حاشیه این مراسم باشکوه درباره تمایز مجموعه خود با نمونه‌های مشابه چنین گفت: «محصولات تمام برند‌های عرضه شده در آی تی سیتی از جمله ایسوس، لنوو، سامسونگ، اپل، کولر مستر و... دارای گارانتی‌های رسمی و خدمات پس از فروش معتبر هستند. آی تی سیتی با تمام برند‌های حوزه فناوری که در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند، همکاری دارد.»
او اضافه کرد: «شعبه‌های جدید فروشگاه زنجیره‌ای آی تی سیتی با هدف کاهش قیمت‌ها و جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق در سطح کشور بازگشایی می‌شوند تا مشتریان عزیز بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با گارانتی رسمی خریداری کنند.»
مقصودی با تاکید بر این که همکاری رسمی با برند‌های معتبر حوزه فناوری در شرایط تحریمی بسیار دشوار است، عنوان کرد: «شکل‌گیری همکاری‌های رسمی با برند‌های معتبر حوزه فناوری از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده‌ای انجام می‌شود که در کشور‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته‌اند. این شرکت‌ها در تلاشند با ایجاد لایه‌های مجازی، جدیدترین کالا‌های حوزه فناوری را به بازار ایران برسانند.» او همچنین با اشاره به نوسانات شدید بازار ارز که منجر با بالا رفتن قیمت ناگهانی محصولات حوزه فناوری شده است، چنین گفت: «در شرایط کنونی، ما محصولات خود را یا به طور مستقیم از کمپانی‌های اصلی خریداری و وارد می‌کنیم یا با شرکت‌های واسط زیر نظر این کمپانی‌ها معامله می‌کنیم تا قیمت محصولات ارائه شده به مشتریان تا حد امکان پایین باشد.»
مقصودی در پایان صحبت‌های خود به این موضوع مهم اشاره کرد که متاسفانه هنوز بازار سیاه حوزه فناوری در سطح کشور وجود دارد، اما اگر مشتریان محصولات مد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند، هم خیالشان از اصل بودن محصولات خریداری شده راحت خواهد بود و هم می‌توانند از گارانتی‌های معتبری که از سوی این فروشگاه‌ها ارائه می‌شود، استفاده کنند.

افتتاح جزیره آی تی سیتی در «پایتخت»

ورود محصولات اپل به بازار ایران

آی تی سیتی که پیش از این تحت برند ایسوسیران فعالیت می‌کرد، در حال حاضر ششمین شعبه خود در مجتمع کامپیوتر پایتخت تاسیس کرده است. در این شعبات علاوه بر برند ایسوس، محصولات برند‌های معتبری همچون لنوو، سامسونگ، ام اس ای، مایکروسافت، دل، اچ پی و کولرمستر ... نیز ارایه می‌شوند. جناب آقای مقصودی، مدیر مجموعه آی تی سیتی، اعلام کرد: «ما با برند‌های مختلفی از جمله لنوو و ام اس‌ای به صورت رسمی قرارداد امضا کرده‌ایم. همچنین در حال مذاکره با برند اپل هستیم و در صورت صدور مجوز ورود این برند به کشور، می‌توانیم محصولات آن را به صورت رسمی در ایران عرضه کنیم.»
او همچنین در خصوص فعالیت‌های انجام شده جهت سامان دادن بازار تکنولوژی صحبت کرد. طبق گفته مقصودی اکنون هر کس بخواهد محصولی را در حوزه آی تی وارد کشور کند، باید اقدامات مربوط به ثبت گارانتی و دریافت مجوز‌های لازم را انجام دهد. این فعال حوزه فناوری ابراز امیدواری کرد که به زودی بازار سیاه حوزه آی تی برچیده خواهد شد و شفافیت بر واردات این حوزه حاکم می‌شود.

افتتاح جزیره آی تی سیتی در «پایتخت»

وجه تمایز آی تی سیتی: کارشناسان فروش و مشاوره حرفه‌ای

در حاشیه مراسم افتتاح شعبه، مقصودی میانه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که مشتریان آی تی سیتی باید علاوه بر دریافت خدمات در سطح جهانی، تجربه خریدی مطمئن و آسوده را نیز داشته باشند. از همین رو است که کارشناسان فروش مجموعه آی تی سیتی تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان بتوانند انتخابی هوشمندانه و خریدی آگاهانه بر اساس نیاز خود داشته باشند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بدون شناخت کافی از محصولات حوزه فناوری، اقدام به خرید کرده و خیلی زود از انتخاب خود پشیمان شده باشید. کارشناسان فروش مجموعه آی تی سیتی هدف خود را اینگونه تعریف کرده‌اند که با ارائه اطلاعات دقیق و جزئی پیرامون هر محصول مشتریان را در مسیر انتخاب بهترین گزینه بر اساس نیاز و بودجه، هدایت کنند. گفتنی است که این امکان تنها مربوط به خرید حضوری نمی‌شود. شما می‌توانید همین حالا گوشی خود را بردارید و با کارشناسان آی تی سیتی تماس بگیرید. قطعا در پایان مکالمه از اینکه چشم‌بسته اقدام به خرید نکرده‌اید، احساس خوبی خواهید داشت.

در پایان مراسم افتتاح شعبه جدید آی تی سیتی، جوایز نفیسی از جمله موبایل سامسونگ، پایه خنک کننده کولر مستر، موس ام اس آی، ساعت هوشمند هوآوی، اشتراک سه ماهه و شش ماهه فیلیمو، ۴۰ عدد بن تخفیف دویست هزار تومانی و پانصد هزار تومانی جهت خرید محصولات دلخواه از آی تی سیتی به حضار اهدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج