اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۷۵۱۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

یک رقم عجیب و غریب دیگر در اولین بودجه رئیسی

دولت ابراهیم رئیسی ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

روزاروز: دولت ابراهیم رئیسی ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی‌ جمعیت در بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

لایحه بودجه۱۴۰۱ ارقام عجیب و‌ غریب کم ندارد؛ یکی از آنها میزان اعتباری است که برای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» درنظر گرفته شده است.

طبق جدول ۹ این بودجه، برای «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» رقمی معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اما این پایان ماجرا نیست! ذیل بودجه وزارت بهداشت در جدول ۷، ردیف بودجه‌ای با عنوان «برنامه راهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» قرار داده شده که رقم آن ۲ هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۴۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۲٫۳۵۹٫۴۷۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان) تعیین شده است.

به عبارت دیگر اجرای قانون جنجال‌برانگیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،در شرایطی که دلار ۴۲۰۰ تومانی حذف شده یا دولت به حقوق بازنشستگان چشم‌ می‌دوزد، برای جمعیت حال حاضر کشور حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آب می‌خورد؛ البته فعلا طبق لایحه. چرا که ممکن است در مجلس دچار تغییر مثبت یا منفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج