۱۱۷۹۲۴۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت شناور بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: رویه غلط قیمت گذاری حمل و نقل عمومی مانند بلیط هواپیما و قطار در این دولت نیز ادامه دارد و نرخ‌ها به صورت شناور تعیین می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: رویه غلط قیمت گذاری حمل و نقل عمومی مانند بلیط هواپیما و قطار در این دولت نیز ادامه دارد و نرخ‌ها به صورت شناور تعیین می‌شود.

قیمت شناور بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

یوسفی در همین راستا بیان نمود: قیمت گذاری شناور در کشور‌هایی رخ می‌دهد که سطح خدمات متنوعی داشته باشند. در کشور ما تعداد ایرلاین‌ها محدود هستند و مشکلات مالی نیز باعث شده در پرداخت حقوق پرسنل و بازنشسته‌های این سازمان ها، دچار مشکل شوند. اخیرا طرح سوالی از وزیر راه و شهرسازی در مورد عدم نظارت بر قیمت بلیط هواپیما داشته ایم.

وی افزود: تنها افراد دارای تملک مالی از هواپیما استفاده نمی‌کنند، بلکه مردم برای درمان و کار‌های ضروری به اجبار از هواپیما استفاده می‌نمایند. همچنین سهولت بهرمندی همه‌ی اقشار از پرواز می‌تواند باعث توسعه مناطق محروم و دسترسی راحت‌تر سرمایه گذاران بخش خصوصی به این مناطق شود.

قیمت شناور بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

وی با بیان این مورد که در دوران شیوع کرونا و کاهش ظرفیت ایرلاین ها، قیمت بلیط‌ها در تمامی مسیر‌ها مانند پرواز تبریز تهران ، مشهد کیش و .. ۳۰ درصد افزایش داشت بیان کرد: در حال حاضر که ظرفیت ایرلاین‌ها ۱۰۰ درصد شده، کاهش قیمتی را مشاهده نمی‌کنیم. بعد از طرح سوال ما از وزیر راه، سازمان هواپیمایی اعلام کرد که قیمت‌ها ثابت شده، ولی بعد از بررسی‌های به عمل آمده مشاهده کردیم که نرخ‌ها نسبت به ۲ ماه پیش ۱۰ درصد و نسبت به زمان کرونا تا ۵۰ درصد نیز افزایش داشته است.

یوسفی در انتهای صحبت‌های خود گفت: «تثبیت و یکپارچه سازی قیمت‌ها اولین هدف ما است، زیرا قیمت شناور در این شرایط هیچ توجیهی ندارد» و «قیمت‌ها باید به میزان قبل از فاصله گذاری اجتماعی برگردد». این دو هدف را تا زمان حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد و اگر لازم شود از ابزار‌های قانونی برای تحقق آن استفاده خواهیم نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج