جاباما
۱۱۷۹۶۰۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دعوای حاکم دبی با زنش، میلیون‌ها پوند هدر داد!

دادگاه انگلیس روز سه‌شنبه با صدور حکمی، شیخ محمد آل مکتوم حاکم دبی حاکم دبی را به پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیون پوند در جریان دعوای حقوقی با همسر سابقش، محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: دادگاه انگلیس روز سه‌شنبه با صدور حکمی، شیخ محمد آل مکتوم حاکم دبی حاکم دبی را به پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیون پوند در جریان دعوای حقوقی با همسر سابقش، محکوم کرد.

این بالاترین رقمی است که تاکنون توسط دادگاه انگلیس در یک پرونده طلاق صادر شده است. قاضی پرونده در حکم خود عنوان کرد که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، «هیا بنت حسین» همسر سابق و دو فرزندش را «به‌طور منحصربه‌فردی» تهدید کرده است. وی بر همین اساس حاکم دبی را محکوم کرد که علاوه بر ۲۵۰ میلیون پوند پیش‌پرداخت، ۲۹۰ میلیون پوند به‌عنوان ضمانت بانکی پرداخت کند.

دادگاه انگلیس مهرماه گذشته نیز حاکم دبی را به هک کردن گوشی همسرش سابقش با استفاده از نرم‌افزار اسرائیلی "پگاسوس" محکوم کرد. «هیا بنت حسین» که درگیر گرفتن حق حضانت فرزندانشان از شیخ محمد آل مکتوم است نسبت به یافته‌های دادگاه ابراز نگرانی کرد اما حاکم دبی با رد ادعای مطرح شده عنوان کرد که اسناد دادگاه را مشاهده نکرده و این اتهامات به شکل غیر منصفانه‌ای به او نسبت داده شده است.

همچنین دادگاه عالی انگلیس ۲ سال پیش با صدور حکمی حاکم دبی را به ربودن، حصر خانگی و ارعاب دو دختر و همسر سابقش محکوم کرد.

بر اساس شواهد ارائه شده در دادگاه، حاکم دبی همسر سابقش را تهدید کرده که در انگلیس در امان نخواهد بود. «هیا بنت الحسین» ۴۵ ساله دختر شاه پیشین اردن در سال ۲۰۰۴ با حاکم دبی ازدواج کرد. او ۲ سال پیش به همراه ۲دخترش به لندن پناهنده شد و بلافاصله سفارت اردن به او سمت دیپلماتیک اعطا می‌کند.

شواهد ارائه شده در دادگاه نشان می‌دهد که حاکم دبی همسر سابق و ۲ دخترش را بارها تهدید کرده، اما برای به دست آوردن حضانت فرزندانشان اقامه دعوا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج