۱۱۷۹۷۶۱
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

حضور معاون شهردار تهران در محل حادثه مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از قول کارشناسان شرکت بهره‌برداری مترو برای بازگشایی مسیر تهران – کرج تا ظهر امروز خبر داد.

ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از قول کارشناسان شرکت بهره‌برداری مترو برای بازگشایی مسیر تهران - کرج تا ظهر امروز خبر داد.

مجتبی شفیعی با بیان اینکه حوالی ساعت هفت صبح امروز دو قطار در ایستگاه چیتگر با هم برخورد می‌کنند که بلافاصله بنده در محل حادثه حاضر شده و در جریان حادثه قرار گرفتم گفت: دستور تعیین علت حادثه و بازگشایی سریع خط پنج مترو را صادر کردم. در حال حاضر مصدومان این حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و چند نفر برای بررسی بیشتر و درمان به بیمارستان اعزام شدند که حال یکی از آنها وخیم است و آرزوی سلامتی برای وی داریم.

حضور معاون شهردار تهران در محل حادثه مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که در حال حاضر مسافرگیری در خط پنج مترو از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران متوقف شده است، اظهار کرد: رسیدگی به این حادثه با قید فوریت در دستور کار کمیسیون سوانح قرار گرفته تا با جمع‌آوری اطلاعات دلایل بروز این حادثه را هرچه سریع‌تر اعلام کنند.

شفیعی با بیان این‌که کارشناسان قول دادند تا ظهر مسیر را برای ادامه خدمت رسانی بازگشایی کنند، گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین و دو کابین برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا تهران و بالعکس و همچنین تعداد زیادی تاکسی در محل حاضر هستند تا مسافران را جابه‌جا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قطار پیش از این نقص فنی داشته یا نه؟ اظهار کرد: بررسی دقیق باید در این خصوص صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلافاصله حضورپیداکزدم!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج