۱۱۸۰۴۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پیش‌بینی عجیب از قیمت بیت‌کوین در۲۰۲۲

کارشناسان پیش‌بینی کرده اند که بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود و بیت‌کوین به چه قیمتی می‌رسد.

اقتصادنیوز: در حالی که بیت کوین طی سال گذشته (از ۲۰ دسامبر(۲۹آذر)) تنها ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، سایر ارزهای دیجیتال اعداد باورنکردنی را تجربه کرده اند.

سولانا، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در سال گذشته نزدیک به ۱۱هزار درصد رشد داشته است، در حالی که Shiba Inu، که ممکن است به زودی در بین ۱۰ ارز برتر قرار گیرد، ۴۶ میلیون درصد افزایش یافته است.

اینکه آیا این نوع سودها ادامه خواهند داشت یا ناپدید می شوند، به حدس هر کسی بستگی دارد، اما کسانی که ظهور این ارزهای دیجیتال را مسخره کردند، فرصت خود را از دست داده اند.

برخی از برجسته‌ترین و گسترده‌ترین پیش‌بینی‌ها برای اینکه بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود، در اینجا آمده است.

بیت کوین به 100هزار دلار خواهد رسید

برخی از کارشناسان معتقدند که بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰هزار دلار می رسد، اما برخی دیگر قیمت شش رقمی را در سال ۲۰۲۲ پیش بینی می کنند.

به گفته کیت والتمن، یک CPA مستقر در نیویورک و متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال، « تحلیلگران قوی در این فضا ۱۰۰هزار دلار بیت‌کوین را در سه ماهه اول ۲۰۲۲ یا زودتر پیش‌بینی می‌کنند.»

بی شک عواملی وجود دارند که می توانند از قیمت بالاتر بیت کوین حمایت کنند، از جمله پذیرش بیشتر توسط مشاغل و افزایش تقاضا از ETF های بیت کوین. اما برخی از کارشناسان فکر می کنند هدف قیمتی حتی ۱۰۰هزار دلار بسیار کم است. بر اساس گزارش فوربس، هیئتی متشکل از ۵۰ کارشناس ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین را تا سال ۲۰۲۵ به ۲۵۰ هزار دلار و تا سال ۲۰۳۰ را ۵ میلیون دلار می بینند.

کشورهای بیشتری بیت کوین را قانونی می پذیرند

السالوادور در ماه سپتامبر(آذر)، زمانی که اولین کشور در جهان بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت، تیتر خبرهای جهانی شد. بسیاری از گاوهای ارز دیجیتال اکنون شاهد هستند که کشورهای بیشتری متقاعد شدند و بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در سال ۲۰۲۲ می پذیرند.

به گفته الکساندر هوپتنر، مدیرعامل BitMEX،« تا پایان سال آینده، حداقل پنج کشور خواهیم داشت که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی می پذیرند. همه آنها کشورهای در حال توسعه خواهند بود.»

مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck نیز ارزش بیت کوین را به عنوان ارز برای برخی از کشورهای نوظهور می بیند و پیش بینی می کند که حداقل یکی از آنها بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در سال ۲۰۲۲ می‌پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا پارسا

      خوب وقتی سرمایه گذاری کردیم شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج