۱۱۸۰۶۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

گوشی تاشو هواوی P۵۰ Pocket با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، سخت افزار بالارده، دوربین سه گانه پشتی و قیمت مناسب رونمایی شد.

گجت نیوز: گوشی تاشو هواوی P۵۰ Pocket با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، سخت افزار بالارده، دوربین سه گانه پشتی و قیمت مناسب رونمایی شد.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

پس از معرفی سه نسل گوشی منعطف میت X، هواوی سرانجام از اولین گوشی تاشو عمودی خودش به نام هواوی P50 Pocket رونمایی کرد. این گوشی بر خلاف گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از مکانیزم لولایی برخوردار است که وقتی صفحه بسته می‌شود، هیچ شکافی را نشان نمی‌دهد. طراحی این گوشی دنباله رو دیگر اعضای سری پی ۵۰ است و از یک ساختار شیشه‌ای ۳ بعدی سفارشی بهره می‌برد.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

نمایشگر اصلی آن یک پنل ۶.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED با نسبت ابعاد بلند ۲۱ به ۹ و رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است. هواوی یک حفره را نیز در بالای این نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی قرار داده است.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

یک نمایشگر پوششی ۱ اینچی نیز روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده که کاری فراتر از نمایش ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را انجام می‌دهد. این صفحه کوچک دارای ویجت‌های سفارشی برای اپلیکیشن‌های خود هواوی و سایر اپلیکیشن‌های متفرقه مثل پخش کننده‌های موسیقی، مسیریاب‌ها و کدخوان‌های QR است. به طور مثال شما وقتی در حال مسیربابی با نمایشگر اصلی گوشی خودتان هستید، می‌توانید صفحه گوشی را ببندید و ادامه مسیر را روی این نمایشگر کاور کوچک دنبال کنید.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

گوشی هواوی P۵۰ Pocket به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز است که سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با یک لنز ۲۶ میلی‌متری به همراه دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی f/۲.۲ و یک دوربین با طیف وسیع ۳۲ مگاپیکسلی f/۱.۸ آن را تشکیل می‌دهند.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

زیر قاب این گوشی چیپست 4G اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام نهفته است که ۸/۱۲ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. هواوی از سیستم عامل HarmonyOS روی این گوشی استفاده کرده و از یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۴۰ وات برخوردار است. ضخامت بدنه هواوی پی ۵۰ پاکت ۷.۲ میلی‌متر در حالت تا نشده و ۱۵.۲ میلی‌متر در حالت تا شده است، در حالی که وزن ۱۹۰ گرمی دارد.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

گوشی تاشو هواوی در دو رنگ مشکی و سفید و رنگ ویژه طلایی عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه آن هم ۱،۴۱۰ دلار و قیمت نسخه بالارده آن ۱،۷۲۵ دلار است.

اولین گوشی تاشوی هواوی عرضه شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج