۱۱۸۰۷۵۸
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

آیا کانادا بهشت مهاجران است؟

کانادا امسال بیش از ۴۰۱ هزار مهاجر را پذیرفته است و برخلاف شیوع کرونا توانسته رکورد جدیدی در این زمینه ثبت کند. وزیر مهاجرت کانادا از افزایش احتمالی این ظرفیت خبر داد.

تجارت نیوز: کانادا امسال بیش از ۴۰۱ هزار مهاجر را به طور دائم اسکان داده است و هدف تعیین شده برای پذیرش مهاجر در سال گذشته را محقق کرده است. امسال کانادا بیشترین مهاجر را نسبت به تمام سال‌های قبل پذیرفته است.

روز پنج شنبه دولت فدرال کانادا اعلام کرد که علیرغم شیوع کرونا ورود مهاجر به این کشور به حدااکثر ظرفیت خود رسیده است. این مسئله باعث شد مرزهای کانادا اکثر اوقات سال بر روی مهاجران بسته شود.
سال گذشته به دلیل بسته شدن مرزها در پی شیوع کرونا، کانادا سیسات‌های مهاجرت خود را تغییر داد. این دولت تصمیم گرفت اقامت موقت دانشجویان بین المللی و نیروی کار خارجی را دائمی کند و به شهروندان خود بیفزاید.

به نقل از بلومبرگ، این روش جواب داده و کانادا به بیشترین تعداد افراد جدید الورود رسیده است و رکورد سال ۱۹۱۳ را در این مورد شکست. کانادا به میزان زیادی بر مهاجرین خود به عنوان محرک اصلی رشد اقتصادی تکیه می‌کند. به طوری که نیروی کار خارجی تقریبا تمامی فرصت‌های شغلی را در دهه گذشته از آن خود کرده‌اند.

کانادا مانند دیگر کشورها با پیر شدن حمعیت بومی خود و کاهش نرخ زاد و ولد مواجه است اما توانسته است سریع‌ترین نرخ رشد جمعیت را در چند سال اخیر ثبت کند. وزیر مهاجرت کانادا در مصاحبه‌ای در ماه گذشته گفت که با افزایش ظرفیت پذیرش مهاجر برای جبران کمبود نیروی کار موافق است. ظرفیت چند سال آینده برای پذیرش مهاجر باید تا نیمه‌های ماه فوریه به پارلمان کانادا تحویل داده شود.

وزیر مهاجرت کانادا در بیانیه‌ای گفت:«با وجود مبارزه با پاندمی کرونا، ما بیشترین استفاده را از استعدادهای درون مرزهایمان کرده‌ایم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج