۱۱۸۱۹۲۵
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

داعش سَر یک سرهنگ عراقی را برید

مقامات عراقی روز چهارشنبه از ذبح یک سرهنگ پلیس به دست تروریست‌های داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق، دو هفته پس از ربوده شدن وی خبر دادند.

ایسنا: مقامات عراقی روز چهارشنبه از ذبح یک سرهنگ پلیس به دست تروریست‌های داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق، دو هفته پس از ربوده شدن وی خبر دادند.

داعش شامگاه سه‌شنبه در کانال‌های تلگرامی خود تصاویری از جسد سرهنگ «یاسر الجورانی» پس از ربوده شدن در منطقه دریاچه حمرین منتشر کرد. در این تصاویر نشان داده شده که سر الجورانی از بدنش جدا شده است.

داعش سَر یک سرهنگ عراقی را برید

یک منبع امنیتی عراق به خبرگزاری فرانسه گفت که سرهنگ یاسر الجورانی به همراه دو تن از دوستانش در حالی که در تاریخ ۱۳ دسامبر در حال ماهیگیری در منطقه دریاچه حمرین استان دیالی (شرق عراق) بود، به قتل رسید و سرش بریده شد.

این منبع امنیتی در رابطه با سرنوشت دو دوست سرهنگ الجورانی گفت: نفر اول به ضرب گلوله کشته شد و دومی پس از شکنجه شدید در کوه‌های حمرین جان باخت.

سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: تروریست‌ها را تعقیب کرده و به آنها خواهیم رسید تا دست عدالت سپرده شوند و انتقام خون این شهدا گرفته شود.

استان دیالی اغلب شاهد حملات مکرر تروریست‌ها علیه نیروهای امنیتی عراق است. نیروهای امنیتی عراق طی روزها اخیر حضور خود در کوه‌های حمرین که بین استان‌های دیالی و صلاح الدین قرار دارد، تقویت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج