۱۱۸۲۰۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حذف شرط واکسن برای کلاس‌های حضوری مدارس

وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای کلاس‌های حضوری دانش آموزان خبر داد.

خبرگزاری صداوسیما: وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای کلاس‌های حضوری دانش آموزان خبر داد.

یوسف نوری گفت: آنچه که پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده بود در جلسه ستاد ملی کرونا اصلاح و شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس برداشته شد.

وی افزود: تأکید ما این است که دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده اند و یا دُز دوم واکسن را نیز نزده اند با پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

آقای نوری گفت: شرط غیرحضوری شدن مهد‌های کودک و مدارس مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست و تا امروز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و بنابراین فعالیت مدارس و مهد‌های کودک همچنان حضوری خواهد بود.

وی افزود: دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر غیرحضوری شدن کلاس ها، از فضای مجازی و شبکه شاد برای آموزش دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تأکید ما این است که کلاس‌های مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری برگزار شود.

آقای نوری به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: در صورت تأیید شورای نگهبان، نگارش آیین نامه رتبه بندی را آغاز خواهیم کرد و من تاکنون دو نامه به رئیس جمهور در این باره نوشته ام که به سازمان برنامه و بودجه ارجاع شده است.

وی گفت: برای استخدام معلمان حق التدریس، نهضتی و پیش دبستانی که از بعد سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده اند هنوز قانونی به ما ابلاغ نشده است و این معلمان همچنان به صورت حق التدریس فعالیت خواهند داد.

آقای نوری افزود: به شهریه مدارس غیردولتی اشاره کرد و گفت: به مدارس غیردولتی که شهریه غیرقانونی و بیش از نرخ مصوب می‌گیرند اخطار می‌دهم و در صورت رعایت نکردن نرخ مصوب منتظر برخورد جدی ما باشند.

وی گفت: شهریه پایه و فوق برنامه هر مدرسه غیردولتی باید مشخص و یک شهریه به خانواده‌ها اعلام شود نه اینکه خانواده‌ها با مراجعه به مدرسه شهریه‌های دیگری را مشاهده کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: درصورتی که مدرسه شهریه اضافی دریافت و آن را به خانواده‌ها بازنگرداند حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

آقای نوری به آموزش زبان‌های خارجی غیرانگلیسی در مدارس اشاره و اضافه کرد: از گزارش خوبی که خبر صدا و سیما در این باره تهیه و پخش کرد تشکر می‌کنم و ما باید طبق سند تحول آموزش و پرورش آموزش زبان خارجی را منحصر به زبان انگلیسی نکنیم و آموزش زبان‌های دیگر را نیز باید در مدارس داشته باشیم تا دانش آموزان براساس علاقه خود یکی از زبان‌ها را انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج