۱۱۸۲۴۲۶
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

رپورتاژ آگهی

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

یکی از مهمترین مباحث معماری داخلی ترند شدن یا مد است. در این مقاله ما در استودیو معماری داخلی و دکوراسیون آشینه سعی نموده‌ایم مهمترین نکات این روند را برای شما شرح دهیم.

یکی از مهمترین مباحث معماری داخلی ترند شدن یا مد است. در این مقاله ما در استودیو معماری داخلی و دکوراسیون آشینه سعی نموده‌ایم مهمترین نکات این روند را برای شما شرح دهیم.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

روند‌های طراحی داخلی ۲۰۲۲

روند‌های طراحی داخلی ۲۰۲۲ از نظر ظاهری شایسته اینستاگرام هستند که مطمئناً می‌خواهید در خانه خود آن را پیاده کنید. در سال ۲۰۲۲، طراحی با رواج‌های فعلی که دور از دسترس هستند و کلاسیک‌های جاودانه که قوی هستند، راحت می‌شود. با توجه به این تنوع، نه تنها می‌توانید خانه‌ای بسازید که مد روز است، بلکه در آینده نیز به سبک خود باقی خواهد ماند.

روند‌های اصلی طراحی داخلی ۲۰۲۲

تاکید بر طبیعت و پایداری همچنان از روند‌های طراحی و دکوراسیون داخلی سال‌های گذشته پیروی می‌کند. جای تعجب نیست که زیبایی شناسی آن‌ها حتی بیشتر شده است. علاوه بر این، ما شاهد ادغام ظریف عناصر یکپارچه سازی با سیستم عامل، طبیعی و ذِن در روند‌های طراحی داخلی ۲۰۲۲ هستیم. علاوه بر این، اهمیت راه اندازی دفاتر در خانه و تمیز نگه داشتن فضا‌ها نقش مهمی در ظاهر مطلوب دارد.

۱. بازگشت رترو دهه ۷۰

لمس یکپارچه سازی با سیستم عامل بیش از اندازه کافی برای شکوهمند کردن یک خانه است. رنگ‌های ملایم پرتقال سوخته، سبزه‌های خزه ای، و دیگر رنگ‌های خنثی گرم، طراحی فضای داخلی رو به جلو را روشن می‌کند.

۲. گرایش‌های طراحی داخلی ۲۰۲۲ با طبیعت

در سال جدید با طراحی و دکوراسیون الهام گرفته از طبیعت خود، مسیر بیشتری را طی کنید و فضای سبز اصیل را به خانه خود بیاورید. گیاهان نه تنها مکمل چوب‌های طبیعی و رنگ‌های قهوه‌ای گرم شما هستند، بلکه هوا را نیز تصفیه می‌کنند. علاوه بر این، دیدن رشد شکوفه‌های شما احساس عمیقی از رضایت و شادی را به ارمغان می‌آورد.

۳. فضا‌های چند منظوره

به نظر می‌رسد فضا‌های یکبار مصرف مربوط به گذشته باشد. در پرتو گام‌های معماری و طراحی داخلی، ما انتظار داریم که روند طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ ایده‌های بسیار خوبی را در اتاق‌های چند منظوره ارائه دهد. با تاکتیک‌های تمیز و خلاقانه تقسیم اتاق، از هر گوشه و کناری نهایت استفاده را ببرید.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

در هر اتاقی فرصت‌های زیادی برای دکوراسیون وجود دارد. اغلب بسیاری از آن‌ها با فراموش کردن فضای عمودی اتاق شما از دست می‌روند. قفسه ها، نردبان‌ها و سکو‌ها می‌توانند در‌های مختلف را باز و حتی به عنوان تقسیم کننده اتاق عمل کنند.

۴. فضای داخلی ذن

نمایش زندگی پایدار درطراحی فضای داخلی ساختمان هدفی دوگانه دارد. از یک طرف، معماری و طراحی داخلی مبتکرانه و سازگار با محیط زیست را بالا می‌برد. این می‌تواند دیگران را تشویق کند که به دنبال جایگزین‌های زیست محیطی برای خانه‌های خود باشند. از سوی دیگر، این بازتابی از یک ذهن روشن و بدون حواس پرتی است.

در دکوراسیون چوب روشن، خطوط تمیز و سطوح شناور، رنگ و بویی را برای زندگی ایجاد می‌کند. این فضا‌ها به سمت رویکرد کمتر است و در عین حال که دکور را ارگانیک و طبیعی نگه می‌دارند. برای این منظور، گیاهان اغلب برای زیبایی شناسی آرام بخش گنجانده می‌شوند.

۵. مینیمالیسم باقی می‌ماند

طراحی داخلی مینیمالیسم که به درستی انجام شده است، علیرغم داشتن امکانات رفاهی کمتر موجود، زیست پذیری فضا را افزایش می‌دهد. با برجسته کردن هدف مرکزی یک اتاق، تمرکز بر نیاز‌ها و کار‌های اساسی روزمره آسان است.

برای دستیابی به ظاهری ساده، از یک یا دو ماده اصلی مبلمان مانند چوب یا فولاد استفاده کنید و دکوراسیون را محدود کنید. شما می‌توانید علاقه بصری را از طریق بافت‌های مختلف و سطوح متضاد معرفی کنید.

۶. روند طراحی داخلی دفترکار در خانه ۲۰۲۲

علاقه زیادی به ایجاد دفتر کار خانگی ایده آل وجود دارد. از یک فضای جادار با همه چیز‌هایی که نیاز دارید گرفته تا یک میز تاشو در اتاق نشیمن، دفاتر خانگی در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند. اما ظاهر هر چه باشد، هدف این است که فضای شما برای شما مناسب باشد؛ بنابراین هنگام طراحی داخلی دفتر کار خود، به خاطر داشته باشید که عملکرد، عملی بودن و زیبایی شناسی به یک اندازه مهم هستند.

استودیو معماری داخلی و دکوراسیون آشینه با بکارگیری پرسنل مجرب و تحصیلکرده و همچنین متخصصین توانمند در حوزه معماری و عمران این نوید را به شما می‌دهد پروژه بازسازی و طراحی داخلی و دکوراسیون خانه یا طراحی داخلی شرکت شما را با آخرین مصالح موجود بازار و همچنین برترین ایده‌های خلاقانه به گونه‌ای تحصین برانگیز تغییر دهد.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

۵ نکته‌ای که برای یک دفتر خانه باید در نظر بگیرید

هر سبک، شکل و اندازه‌ای که باشد، خونه دفتر شما به چند نکته اساسی نیاز دارد تا فضایی پربار باشد؛ بنابراین هنگامی که روند اداری را در طراحی خود وارد می‌کنید، به نکات زیر نیز توجه داشته باشید.

  • مکان: در حالت ایده آل، یک فضای کاری باید در یک منطقه آرام از خانه شما باشد. اگر یک اتاق کامل ندارید، یک میز تاشو در اتاق مهمان نیز می‌تواند به خوبی کار کند.
  • تجهیزات: مطمئن شوید که همه چیز‌هایی را که برای کارکردن نیاز دارید، بدون افراط در چیز‌هایی که فقط فضای شما را شلوغ می‌کنند، درج کنید.
  • ذخیره سازی: یک دفتر کار خانگی باید سازماندهی شود و امکانات کافی برای مرتب نگه داشتن وسایل در جای خود را نیز داشته باشد. ظروف زیبایی را انتخاب کنید که می‌توانند به عنوان دکور عمل کنند.
  • رنگ: رنگ‌هایی را انتخاب کنید که ذهن را آرام و متمرکز می‌کنند، مانند آبی‌های ظریف، سبز و خنثی؛ و از رنگ‌های بسیار روشن که انرژی زا هستند اجتناب کنید، زیرا می‌توانند منجر به بی قراری شوند.
  • دکوراسیون: دکوراسیون را به حداقل برسانید تا متمرکز بمانید. برای صرفه جویی در فضا می‌توانید آثار هنری دیواری، قفسه بندی‌های چشمگیر، گیاهان استفاده کنید.

ترند‌های دکوراسیون خانه ۲۰۲۲

اشکال ارگانیک و سطوح لمسی محبوب‌تر شده اند. باز هم می‌بینیم که روند‌های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۲ پایداری را در هسته خود خواهند داشت.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

۷. مواد پایدار و آلی

پایداری روند رو به رشدی دارد، اما یک رویکرد مشخص بلندمدت برای طراحی سبزتر است. در طراحی دکوراسیون داخلی اینجا کاری که می‌توانید انجام دهید و در خانه خود بگنجانید تا آن را دوستدار محیط زیست کنید.

طراحی کم مصرف را انتخاب کنید که نیاز به لوازم خانگی، گرمایش و روشنایی را کاهش دهد.

در طراحی داخلی مواد سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید، که یا بازیافت، استفاده مجدد، یا از منابع معتبر پایدار هستند. این دسته وسیع است؛ و شامل چوب بازیافتی، شیشه زیستی، فلز بازیافتی و جوت است .

به پایان‌های سبز بچسبید. برای به حداقل رساندن ردپای اکولوژیکی خود، رنگ‌هایی با برچسب‌های 'غیر سمی'، 'کم بیوسید' یا 'شیر' انتخاب کنید.

۸. لبه‌های گرد

در معماری داخلی مبلمان گرد نیز میراث دیگری از دوران مدرن است که بازگشته است. با این حال، این بار در طراحی داخلی منحنی فراتر از مبل‌های مجلل C شکل است و شامل هر چیزی از میز‌های لبه نرم گرفته تا صندلی‌های مدرن امروزی می‌شود. این فرم‌های نرم شده سبکی و رمانتیک را به فضای داخلی می‌آورند.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

۹. نوستالژی الگوی کفپوش

کف‌های شاه ماهی یکی دیگر از داغ‌ترین ترند‌های عصر مدرن هستند. نه تنها اینها، بلکه بسیاری از کفپوش‌های طرح‌دار هندسی نیز به ترند‌های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردند. برای اینکه یک الگو در مقیاس بزرگ ایجاد کنید، از یک پالت رنگ خنثی استفاده کنید تا به اشکال اجازه دهید صحبت کنند.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

گرایش رنگ‌های ترند در طراحی داخلی ۲۰۲۲

پایه رنگ خنثی مجموعه‌ای از امکانات را برای خانه شما باز می‌کند. در واقع، با چسبیدن به رنگ‌های اولیه، همیشه بوم بخشنده‌ای خواهید داشت. در طراحی و دکوراسیون داخلی رنگ‌های را انتخاب کنید که مواد اولیه شما را در خانه احساس کنند. به رنگ‌های خاکستری سنگی، مشکی و سفید کم رنگ فکر کنید.

۱۰. دیوار‌های سفید

رنگ سفید با خطوط مخروطی و بافت‌های نرم یادآور طراحی داخلی مدرن اواسط قرن است. اگر مبلمان معمولی و تزئینات قوی برای شما جذاب هستند، به سراغ دیوار‌های ساده سفید بروید. از طرف دیگر، هنگام تزئین با مواد خام، رنگ تمام سفید را انتخاب کنید. این کار این قطعات را بیشتر برجسته می‌کند.

۱۱. کنتراست‌های معکوس

ایجاد تعادل در طراحی داخلی اغلب به افزودن یک رنگ متضاد متکی است. اکنون، این اتصالات زمینی در مکان‌هایی که تقریباً فراموش شده‌اند - کف‌ها، تزئینات و وسایل نصب می‌شوند. ما شاهد گرایش فزاینده‌ای در دکوراسیون به سمت مبلمان و دیوار‌های روشن و سقف ها، کف ها، تزئینات و سخت افزار‌های تیره‌تر هستیم.

طراحی داخلی و دکوراسیون در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

در پایان به این نکته اشاره می‌کنیم اگر در خصوص طراحی داخلی و دکوراسیون واحد اداری، تجاری و یا مسکونی خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید استودیو معماری و دکوراسیون آشینه در اولین فرصت بصورت رایگان مشاوران تحصیلکرده و با تجربه خود را برای شما اعزام می‌نماید کافی است فقط با ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره رایگان آشینه بهره‌مند گردید.

شماره تماس دفتر: ۸۶۰۴۶۱۰۷-۰۲۱ ، ۸۶۰۴۶۱۱۹-۰۲۱ ، ۸۶۰۴۶۱۲۸-۰۲۱
سایت آشینه: AshinehStudio.com
پیج اینستاگرام: ashineh.studio
تلگرام آشینه: ashineh_studio
آدرس استودیو معماری آشینه: تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرزای شیرازی، کوچه عرفان، پلاک ۲ واحد ۲۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج