۱۱۸۲۵۱۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

یک مرد در فضای مجازی خودکشی کرد

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: فردی که قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت با اقدام به موقع و سریع کارشناسان پلیس فتا از این عمل صرف نظر کرد.

خبرگزاری رکنا: سرهنگ "محسن محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت: طی اعلام خبری از پلیس فتا انتظامی کشور مبنی بر وصول گزارشی از پلیس بین الملل در خصوص این که مردی پس از آشنایی در فضای مجازی با افراد ناشناس، قصد خودکشی داشت با توجه به حضور این فرد در استان آذربایجان شرقی پلیس فتا پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم ویژه ای مرتبط با موضوع تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه افزود:کارشناسان پلیس فتا سریعا تمامی هماهنگی های لازم را با مقام قضائی در این خصوص انجام داده و پس از بررسی و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین با بهره مندی از اطلاعات ارائه شده توسط فتا ناجا موفق به شناسایی فرد مذکور شدند.

خودکشی جوان تبریزی پس از آشنایی با غریبه ها در فضای مجازی

سرهنگ "محمودی" گفت: در بررسی های اولیه مشخص گردید که فرد مذکور در یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی ساکن بوده و لذا مراتب سریعا به فرماندهی انتظامی آن شهرستان اعلام شد.

وی افزود: پس از تلاش چندین ساعته کارشناسان ،عوامل انتظامی، اورژانس اجتماعی و همچنین با همکاری و جدیت به موقع دستگاه قضائی از این اقدام مرد جوان جلوگیری شد.

سرهنگ "محمودی" بیان داشت: پس از بررسی ها ی صورت گرفته مشخص شد نامبرده در دوسال اخیر دچار افسردگی بوده و به چندین روانپزشک و مشاوره هم مراجعه داشته است ولی برابر اعلام نزدیکانش داروهای تجویز شده را مرتب استفاده نمی کرده و با استفاده از فضای مجازی و آشنایی با افراد غریبه قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت.

رئیس پلیس فتا استان در پایان تاکید کرد: والدین مراقب رفتار فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند و در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک مواجهه شدند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریتهای سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج