جاباما
۱۱۸۲۸۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

به زودی؛ تقدیم استیضاح وزیر رئیسی به مجلس

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: عملکرد ضعیف وزیر بهداشت در تحقق وعده‌های خود باعث شد تا استیضاح وی به زودی تقدیم هیات رئیسه شود.

ایلنا نوشت: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: عملکرد ضعیف وزیر بهداشت در تحقق وعده های خود باعث شد تا استیضاح وی به زودی تقدیم هیات رئیسه شود.

کمال حسین پور در جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: شما خبر دارید که مردم نجیب سردشت از ابتدای جنگ تحمیلی در برابر حملات هوایی و شیمیایی صدام مقاومت کرده و هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند. آیا رواست که این مردم در وضعیت ناگوار معیشتی به سر ببرند؟

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا باید مرزهای سردشت و بازارچه های مرزی مشترک این دو قطب مهم اقتصادی بسته باشد و جوانان سردشتی، کولبری کنند و یا از کشور خارج و در راه رفتن به کشورهای دیگر در دریا غرق شوند؟ چه کسی جوابگوی مادران داغدیده و کودکان و جوانان این مرز و بوم است؟

وی افزود: مرزها و بازارچه های مرزی فرصت هستند نه تهدید، ضروری است از این فرصت ها برای توسعه اقتصادی و تامین معیشت مردم سردشت و پیرانشهر استفاده گردد. اطمینان داشته باشید ایجاد بازارچه های مرزی سردشت نه تنها تاثیر مثبت و پایدار در ایجاد امنیت استان و منطقه دارد، بلکه راهی برای توسعه تجارت، کاهش محرومیت، حذف کولبری و ایجاد زیرساخت توسعه در منطقه است. حسین پور تصریح کرد: لازم است تا رئیس جمهور شخصاً دستور دهد که به وضعیت موجود پایان و دو بازارچه مذکور بازگشایی شوند تا راه توسعه تجارت و صادرات محصولات باز شود و مردم منطقه که سال ها صدای بمب و موشک در دوران جنگ تحمیلی را شنیده اند، این بار صدای شادی و خوشحالی کودکان خود را بشنوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آیا از وضعیت تاسفبار بیمارستان ها و بیماران مناطق محروم خبر دارید؟ شهرستان های محروم با کمبود شدید نیرو، پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی مواجهند و در اکثر بیمارستان های این مناطق سرم و دارو که نیاز ابتدایی بیماران است، یافت نمی شود. وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در طول ماه های گذشته در انجام تکالیف و وظایف محوله خود به درستی عمل نکرده است، افزود: برنامه های وزارت بهداشت در زمینه بهداشت عمومی و ارتقای سطح آن بسیار ضعیف و ناکارآمد است، برنامه های ارائه شده توسط وزیر در زمان اخذ رأی اعتماد کنار گذاشته شده و اراده ای برای تحقق وعده ها در بدنه وزارتخانه دیده نمی شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: عدالت در توزیع اعتبارات صورت نمی گیرد و روند قابل اصلاح نیست، به دلیل ناتوانی وزیر بهداشت و مجموعه وزارتخانه، من و تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح وی را تهیه کرده ایم و هم اکنون در کارتابل نمایندگان قرار دارد و به زودی تقدیم هیات رئیسه مجلس می شود تا بتوانیم تاثیری هر چند اندک در کاهش درد و رنج هموطنان خود در مراجعه به درمانگاه ها و بیمارستان ها داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر صمت دلال وزیر اقتصاد ندان اول توبیخ شون بعداستیضاح

    • بدون نام

      همه این وزیران مزدوری بیش نیستن پول گرفتن تا طرح استکبار داخلی اجرا کنند. اینان مدیر نیستن کوردلان وابسته به زنجیر قدرت هستند .

    • رحیم اسماعیل پور

      به نظر می‌رسد تمام عوامل دولت رئیسی و خصوصا خود ایشان بایستی هر چه زود تر استیضاح شوند.

    • بدون نام

      وزیر بهداشت از همه وزرا بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج