۱۱۸۳۴۱۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

علت فوت مادر باردار ساروی چه بود؟

صبح امروز خبری در رسانه‌های مجازی استان مازندران مبنی بر فوت یک مادر باردار در شهرستان ساری منتشر شد، موضوعی که با حواشی و شایعه‌های فراوانی همراه بود و افکار عمومی را درگیر خود کرد.

ایسنا: صبح امروز خبری در رسانه‌های مجازی استان مازندران مبنی بر فوت یک مادر باردار در شهرستان ساری منتشر شد، موضوعی که با حواشی و شایعه‌های فراوانی همراه بود و افکار عمومی را درگیر خود کرد.

دکتر تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص فوت مادر باردار در یکی از مراکز درمان ساری با اظهار تاسف از این اتفاق تلخ در توضیحاتی، اظهار کرد: متوفی خانمی ۲۸ ساله با حاملگی دو قلو حاصل از روش های کمک درمانی ناباروری IVF بود که سابقه یک نوبت بارداری در سال ۱۳۹۴ همراه با مسمومیت شدید بارداری منجر به از دست رفتن جنین داشته است.

وی افزود: این خانم هفته ۲۴ بارداری خود را طی می کرد و تحت نظر یکی از بیمارستان های خصوصی ساری بوده و طی این مدت و در چندین نوبت به علت خونریزی در آن مرکز بستری شده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این مادر باردار در صبح روز بستری نیز یک نوبت خونریزی مختصر در منزل داشته که در نهایت در همانروز با شکایت خونریزی به بیمارستان مراجعه نمود که بلافاصله جهت انجام فوری اقدامات لازم درمانی بستری شد. در هنگام ارزیابی، وضعیت بیمار به طور ناگهانی و به سرعت به سمت وخامت می رود که با تشکیل تیم مادر پرخطر اقدامات درمانی ادامه می یابد و مادر به ICU منتقل می‌شود اما متاسفانه اقدامات درمانی موثر واقع نشد و بیمار در نهایت فوت کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که روند بررسی علت یا علل فوت این بیمار توسط تیمی از کارشناسان و اساتید دانشگاه و همچنین پزشکی قانونی استان در جریان هست که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج