۱۱۸۳۹۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود طلبکار شده‌اند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نکته عجیب این است که یک عده که خودشان زمانی روی کار بودند ناکارآمدی ها را توجیه می کردند ولی الان طلبکار دولت جدید هستند که چرا در مدت زمان کم همه مشکلات را حل نکرده است.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با جمعی از اساتید و دانشگاهیان که در دانشگاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، گفت: این دولت شعار عدالت را داده است و باید این اصل انجام شود و باید تلاش کنیم تا دولت اسلامی را داشته باشیم.

وی گفت: مردم با شرایطی که در دولت قبل ایجاد شد ناامید و ناراضی بودند و با دعوت علما و بزرگان و با هدف ایجاد تغییر، مردم بنا به وظیفه دینی و ملی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

معاون رئیسی: بانیان وضع موجود طلبکار شده‌اند

حسینی اظهار داشت: سند تحول کشور آماده است و به زودی رونمایی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: مجلس این دوره انقلابی است و افراد دلسوزی به عنوان نمایندگان مردم در مجلس فعالیت دارند و دغدغه مشترک دولت و مجلس حل مشکلات مردم است و باید به فکر حل دغدغه مردم بود و در خدمات رسانی به مردم هیچگونه کم کاری پذیرفته نیست.

حسینی با اشاره به اینکه در شرایط خوبی دولت واگذار نشد افزود: با وجود اینکه با مشکلات فراوانی مواجه هستیم اما در تلاش هستیم تا شرایط را برای مردم آسان تر کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: در زمان پایانی دولت قبل ۱۴۰ لایحه تصویب و به دولت جدید واگذار شد که یکی از این لایحه ها بحث رتبه بندی معلمان است، با وجود شرایط نامساعد اقتصادی دولت این لایحه را قبول کرد و آن را اجرا خواهد کرد، اما اگر دولت قبل توانایی داشت زودتر این لایحه را تصویب و عملیاتی می کرد.

وی افزود: نظام جامع پرداختی در دست ساماندهی است، باید نوع استخدامی ها نظام مند شوند و عدالت در پرداخت حقوق‌ها اجرا شود.

حسینی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ رفتار و تفکر و عملکرد افراد بسیاری مشخص شد، ادامه داد: در هشت سال گذشته یک رخوت و بی تحرکی و بی تدبیری و کاستی در خدمات رسانی به مردم رخ داد و مدیران در پشت میزهای خود متوقف شده بودند.

وی افزود: نکته عجیب این است که این افراد زمانی که خودشان روی کار بودند ناکارآمدی ها را توجیه می کردند ولی الان طلبکار دولت جدید هستند که چرا در مدت زمان کم همه مشکلات را حل نکرده است.

وی با اشاره به بدهی های دولت قبل افزود: همین الان باید ماهانه بالغ بر 100هزار میلیارد ریال بابت بدهی دولت قبل، پرداخت شود.

حسینی در ادامه بااشاره به جایگاه سردار سلیمانی در دنیا ادامه داد: شهید سلیمانی حتی خارج از مرزهای ایران دارای محبویت فراوان است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود : شهید سلیمانی در زیر فشار دشمنان و زیر آتش گلوله به درستی مدیریت کرد و مکتبی از خود به جای گذاشت که برای رسیدن به موفقیت و اهداف انقلاب باید از این مکتب پیروی کرد. سردار سلیمانی در راه صیانت از کشور و دفاع از مظلومان شهید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج