۱۱۸۴۴۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حریق ده‌ها خانه بر اثر واژگونی تانکر در سنندج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی آتش سوزی امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج، حدود ۲۰ تا ۳۰ خانه دچار آسیب شد و ۲ نفر هم جان باختند.

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی آتش سوزی امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج، حدود ۲۰ تا ۳۰ خانه دچار آسیب شد و ۲ نفر هم جان باختند.

پیام جلالی اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج این خودرو دچار آتش سوزی شد و به خانه های اطراف هم سرایت کرد.

حریق ده‌ها خانه بر اثر واژگونی تانکر در سنندج

جلالی عنوان کرد: این حادثه ساعت۲۰ امشب در ۴۰ کیلومتری سنندج روی داد که بر اثر واژگونی محتویات تانکر و گسیل شدن آن به سمت خانه‌ها دچار حریق شد و در لحظات اول راننده جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در این حادثه ۱۰ تا ۱۵ خودرو نیز آسیب دیده و بخاطر آتش سوزی دچار صدمه شده است و ۶ نفر نیز مصدوم شده اند.

جلالی بیان کرد: تیم‌هایی از آتش نشانی و شرکت گاز در محل حادثه مشغ.ل به امداد و نجات هستند و مسیر لوله انتقال گاز قطع شده، ولی مواد ریخته شده در حال سوختن است.

وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومین و جانباختگان مشخص نیست، افزود: تعدادی از مصدومین با خودروی شخصی به مراکز درمانی منتقل شده اند و احتمال افزایش آمار وجود دارد.

جلالی گفت: امکان اسکان اضطراری خانواده‌هایی که خانه هایشان دچار آتش سوزی شده فراهم شده و در حال اسکان آن‌ها هستیم.

وی در پایان یادآور شد: این آتش سوزی با مشارکت ۲۸ نفر در قالب هفت تیم امداد و نجات مهار شد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که در پی آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در حسین‌آباد سنندج، شبکه گاز شهری این منطقه برای ایمن‌سازی قطع شده و انفجاری رخ نداده است.

محمد عسگری در این باره گفت: ساعتی پیش یک دستگاه تانکر حامل مازوت که از سنندج به سمت دیوان‌دره در حرکت بوده است، در منطقه حسین‌آباد واژگون و دچار حریق می‌شود که ماموران شرکت گاز فوری اقدام می‌کنند و برای ایمن‌سازی، گاز این منطقه قطع می‌شود.

وی تأکید کرد که انفجاری در خطوط لوله گاز طبیعی در سنندج رخ نداده است.

استاندار کردستان پس از وقوع حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت مازوت که منجر به آتش‌سوزی در حسین‌آباد سنندج شد حضور یافت.

اسماعیل زارعی کوشا پس از از اطلاع از وقوع واژگونی تانکر حامل سوخت مازوت در حسین‌آباد سنندج حضور و در جریان امداد رسانی این حادثه قرار گرفت.

وی در جلسه ستاد بحران در محل بخشداری حسین‌آباد ضمن ابراز تاسف و همدردی با حادثه دیدگان این رویداد ناگوار به دستگاه‌های امداد رسان تاکید کرد که همه ظرفیت و توان خود را برای کاهش اثرات این حادثه بکار بگیرند.

زارعی کوشا تاکید کرد: باید در اسرع وقت تمامی جوانب واژگونی تانکر حامل سوخت در حسین‌آباد سنندج بررسی و با خاطیان احتمالی این رویداد ناگوار برخورد قانونی صورت بگیرد.

حریق ده‌ها خانه بر اثر واژگونی تانکر در سنندج

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج