۱۱۸۴۸۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اینستاگرام ممنوع؛ جایگزینی یک پیام‌رسان داخلی

روزنامه جوان یکی از یادداشت‌های صفحه اول خود را به موضوع چگونگی برخورد با اینستاگرام به علت «حذف پست‌های مربوط به شهید سلیمانی» اختصاص داده است. در این خصوص و جایگزینی یک پیام رسان داخلی خواهیم خواند.

روزنامه جوان: این روزنامه یکی از یادداشت‌های صفحه اول خود را به موضوع چگونگی‌ برخورد با اینستاگرام به علت «حذف پست‌های مربوط به شهید سلیمانی» اختصاص داده است.

نویسنده پس از مقدمه‌ای طولانی، نهایتا در ۴ بند جمع‌بندی کرده و توصیه‌هایی داده است.

نخست اینکه «نباید از یاد ببریم که عامل تسلط اینستاگرام بر فضای مجازی کشور، خودمان بوده‌ایم که چنین اجازه‌ای داده‌ایم، وگرنه خداوند تسلط کفار بر مؤمنان را به حکم قاعده نفی سبیل خوش ندارد و مجاز نمی‌داند».

یادداشت در ادامه گفته که «سیاست مماشات و شترسواری دولا دولا» درباره اینستاگرام «دیگر راهگشا نیست».

به نوشته این یادداشت «رفتار اینستاگرام بوی توهین و گردن‌کشی» نسبت به سردار سلیمانی دارد و نوشته مگر نه اینکه او «یکی از قرمز‌ترین خطوط نظام و مردم است؟!».

در ادامه نویسنده خواستار آن شده که از اینستاگرام خواسته شود که «طی مدت‌زمان معین یک نماینده قانونی معرفی کند و رفتار متکبرانه‌اش در چارچوب قانون کشورمان درآید».

راه‌حل بعدی که این یادداشت ارائه کرده این است که «باید از راه دیپلماسی و رایزنی با کشور‌های محور مقاومت یا متحد با کشورمان، درباره هم‌افزایی در فضای سایبری در خصوص موضوعات مشترک اقدام کنیم تا از این راه بتوان تولید قدرت سایبری در حوزه محتوا را محقق کرد و از موضع انفعال خارج شد».

در نهایت نویسنده پیشنهاد عجیبی داده و نوشته «یک پیام‌رسان به عنوان پیام‌رسان رسمی کشور برگزیده شود و تعاملات مسئولان و کاربران از این طریق انجام شود». او دلیل این پیشنهاد را اینگونه بیان کرده که «تا بتوانیم از طریق گفتمان‌سازی و دیپلماسی سایبری همسایگان و مخاطبان دیپلماسی و گفتمان جمهوری اسلامی را در این شبکه اجتماعی جذب کنیم. این رهیافت باعث شکل‌گیری شبکه اجتماعی ملی و بین‌المللی با رویکرد ضد استعماری و هم‌افزایی می‌شود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج