۱۱۸۵۲۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مخبر یک مدیر بنیاد برکت را در دولت منصوب کرد

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که قبلا رئیس بنیاد برکت بود، یکی از مدیران این بنیاد را به سمت نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی، منصوب کرد.

خبرگزاری صداوسیما: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که قبلا رئیس بنیاد برکت بود، یکی از مدیران این بنیاد را به سمت نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی، منصوب کرد.

معاون اول رئیس جمهور در حکمی، سید امیرحسین مدنی را ، به عنوان نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی، منصوب کرد. مخبر در شهریورماه نیز مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرده بود.

مدیرعاملی بنیادهای برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، خبرگزاری برنا، عضویت در هیات مدیره شرکتهای صانیر و صندوق اشتغال برکت، معاونت بازرگانی شهاب خودرو، ریاست هیات مدیره شرکتهای آلوپن و گسترش کارآفرینی ایران، ریاست هیات امنای دانشگاه جامع انفورماتیک ایران و گروه جهادی آل یاسین از جمله سوابق و مسئولیت‌های قبلی مدنی به‌شمار می‌رود.

بنیاد برکت، سازمانی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام است و در زمینه اشتغال‌زایی و اجرای پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کند.محمد مخبر که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ریاست این بنیاد را برعهده داشت از سوی ابراهیم رئیسی به سمت معاون اول رئیس جمهور منصوب شد. بعد از آن بود که برخی از افراد شاغل در بنیاد برکت به مرور وارد دولت سیزدهم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج