۱۱۸۵۳۱۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

افشای مشخصات جدید آیفون SE ۲۰۲۲

انتظار می‌رود اپل آیفون SE با پشتیبانی از قابلیت ۵G در ماه مارس عرضه شود

فرارو: شرکت اپل احتمال دارد در ماه مارس از گوشی‌های آیفون مدل SE خود رونمایی کند.

شرکت اپل یک آیفون مقرون به صرفه در قالب iPhone SE تولید می‌کند. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل نسل سوم است. قبل از رسمی شدن دستگاه، برخی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

افشای مشخصات جدید آیفون SE ۲۰۲۲

اکنون، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که گوشی آیفون SE آینده اپل، که گفته می‌شود با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه می‌شود، ممکن است در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۲ در یک رویداد اپل به صورت رسمی معرفی شود.

طبق گزارش Mark Gurman در خبرنامه Power On از رسانه بلومبرگ، انتظار می‌رود شرکت اپل اولین رویداد بزرگ امسال خود را در ماه مارس یا آوریل میزبانی کند و مانند رویداد‌های قبلی، این رویداد نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی آیفون SE جدید احتمالا در این رویداد آینده از سوی غول فناوری آمریکایی عرضه خواهد شود و ظاهراً تمرکز این رویداد روی این گوشی خواهد بود. اپل سابقه‌ای طولانی در عرضه محصولات جدید در رویداد‌های ماه مارس یا آوریل دارد، بنابراین این رویداد احتمالاً برگزار می‌شود.

افشای مشخصات جدید آیفون SE ۲۰۲۲

بر اساس گزارش‌ها و افشاگری‌های قبلی، گوشی آیفون SE ۲۰۲۲ از نظر طراحی مشابه مدل فعلی خواهد بود، اما با مشخصات سطح بالاتری وارد بازار خواهد شد. این گوشی ظاهری شبیه به آیفون ۸ خواهد داشت، اما از لحاظ داخلی دارای ارتقاء‌هایی نسبت به مدل‌های قبلی است.

انتظار می‌رود این گوشی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Retina HD LCD عرضه شود و همچنین دارای دکمه Home که سنسور اثر انگشت را نیز در خود دارد، باشد. این احتمالا آخرین گوشی هوشمند اپل است که به صفحه نمایش LCD و دکمه Home مجهز می‌شود.

این گوشی از پردازنده A۱۵ محصول خود شرکت اپل به همراه ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. پیش بینی می‌شود که نسخه پلاس این گوشی نیز عرضه شود که از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این چیپست همچنین از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی دستگاه تنها یک دوربین دارد که یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با ویژگی‌های بهبود یافته عکاسی خواهد بود.

بنا بر آخرین برآورد J. P. Morgan آیفون SE آینده می‌تواند نزدیک به ۱.۴ میلیارد کاربر تلفن‌های اندرویدی پایین رده تا میان رده و همچنین حدود ۳۰۰ میلیون از کاربران قبلی مدل آیفون را به خود جذب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج