۱۱۸۵۴۹۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

داستان توقیف هزاران میلیارد دلار در فرودگاه امام

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: پلیس فرودگاه بین‌المللی امام (ره) حین بازرسی از مسافران، ۹۵ هزار دلار آمریکایی قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری ایرنا: احمد جعفری نسب روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف این میزان دلار قاچاق شدند و در همان زمان فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه براساس قانون فرد متخلف به پرداخت ۲ برابر ارزش برآورد شده ارز قاچاق محکوم شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ضبط دلارهای قاچاق فرد متخلف به پرداخت ۴۲ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده است.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالا و ارز قاچاق در جهت حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین دروازه ورود و خروج مسافران داخلی و خارجی کشور مطرح است، اضافه کرد: کار نظارت بر نحوه ورود و خروج ارز در این مکان کار بسیار سختی است که توسط نیروی انتظامی و بازرسان تعزیرات در حال انجام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج