۱۱۸۷۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.
یوسف نوری ضمن اشاره به اهداف سفر به منطقه کاشان و نطنز و بادرود اظهار داشت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا خلاءهای آموزشی را به طریق حضوری و از طریق فضای مجازی پر کنیم، افزود: این موضوع ممکن است زمان آموزش را طولانی‌تر کند اما خلاءهای ایجادشده جبران می‌شود؛ در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز شورای نگهبان ایراداتی گرفته که در تلاش هستیم موارد رفع و در حال تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها هستیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حامیان خوبی به نام خیران را دارد که باید از آنان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در زمینه اسکان نوروزی نیز با توجه به شرایط و تصمیمات اتخاذ شده عمل می‌شود و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه فرهنگیان در تعطیلات عید نوروز ارائه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • am

      ای سی یو شبی دو میلیون تومن رو تو میخوای بدی یا اون بیمه به درد نخورت؟؟؟
      کدوم پروتکل تو مدارس رعایت میشه که آموزش حضوری بشه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج