adexo3
۱۱۸۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رفتار ما با گناهکاران غلط است

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد افزود: عده‌ای ممکن است قرآن را قبول نداشته باشند و حتی وحی را به زیر سوال ببرند که در این راستا باید با توأمانینه به آنان پاسخ گفت. متاسفانه رفتارما با گناهکاران غلط است. گناهکار مریض است و باید دست او را گرفت نه آنکه او را از جامعه طرد کنیم.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام حشمتی با سخنرانی در نشست هم‌اندیشی کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، افزود: زمانی کانون‌های قرآن و عترت موفق خواهد شد که دو شیوه را در پیش گیرد. برای کسانی که آمادگی کامل دارند و با معارف قرآنی آشنایی دارند، باید قرآن تلاوت کرد. اما برای عده کثیر دیگری که وارد بر قرآن نشدند، تفسیر و تلاوت آن فایده‌ای ندارد. باید از راه خدمت و محبت آن‌ها را جذب قرآن کنیم. برای این کار در کانون‌ها باید برنامه‌های مختلفی طراحی شود.

وی با طرح این سوال که چگونه می‌توان قرآن را وارد خانه‌ها کرد، افزود: این سوالی است که باید کانون‌ها به آن پاسخ دهند. اما یکی از راه‌ها این است که در چهره افراد نظام و حاکمیت، رفتارهای قرآنی دیده شود. با عمل کردن من و امثال من به قرآن این عمل اتفاق می‌افتد.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با ابراز تأسف نسبت به رفتار افراد نسبت به گناهکاران افزود: عده‌ای ممکن است قرآن را قبول نداشته باشند و حتی وحی را به زیر سوال ببرند که در این راستا باید با توأمانینه به آنان پاسخ گفت. متاسفانه رفتارما با گناهکاران غلط است. گناهکار مریض است و باید دست او را گرفت نه آنکه او را از جامعه طرد کنیم.

حشتمی با اشاره به جلسات وزارت ارشاد با وزارت علوم در حوزه‌های قرآنی گفت: جلسات خوبی برگزار شده و بناست تفاهم‌نامه‌ای امضا شود تا وسایل و تمهیدات لازم از سوی ما تهیه شود و کار و همراهی با دانشجویان و کانون‌ها صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انکه هست گیرند..................... همه گناه کاریم ! نیستیم ؟؟؟؟ پس..... همه باید در پی گرفتن هم باشیم !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج