جاباما
۱۱۸۸۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جایگاه اینترنت ایران در رنکینگ جهانی

میانگین سرعت دانلود اینترنت ثابت و همراه در ایران تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۱، به ترتیب ۹.۹۲ و ۲۴.۰۳ مگابیت‌برثانیه گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم: وب‌سایت Speedtest شاخص‌های جهانی اینترنت را در کشورها بررسی می‌کند و طبق آخرین آمار از این وب‌سایت تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۱، میانه جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۲۹.۵۵ مگابیت‌برثانیه و میانه جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۸.۵۹ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز میانه جهانی سرعت دانلود، ۵۹.۷۵ مگابیت‌برثانیه و میانه جهانی سرعت آپلود ۲۵.۰۶ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۱۰ میلی‌ثانیه است.

جایگاه اینترنت ایران در رنکینگ جهانی

میانگین سرعت اینترنت در ایران

در حال حاضر میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 24.03 مگابیت‌برثانیه و میانگین سرعت آپلود اینترنت موبایل، 9.34 مگابیت‌برثانیه و تاخیر 30 میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را با 7 پله سقوط نسبت به ماه گذشته به 77 از میان 138 کشور رسانده است.

همچنین در حوزه اینترنت ثابت، میانگین سرعت دانلود در ایران، 9.92 مگابیت‌برثانیه و میانگین سرعت آپلود 1.39 مگابیت‌برثانیه و تاخیر، 29 میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته به 143 از میان 178 کشور می‌رساند.

جایگاه اینترنت ایران در رنکینگ جهانی

رنگینگ جهانی

جایگاه اینترنت ایران در رنکینگ جهانی

رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان تا ماه دسامبر 2021، به ترتیب به امارات متحده عربی (138.38 مگابیت برثانیه)، نروژ (119.12 مگابیت برثانیه)،کره جنوبی (108.26 مگابیت‌برثانیه)، چین (104.44 مگابیت برثانیه) و قطر (104.30 مگابیت برثانیه) تعلق دارد.

همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان، به ترتیب به سنگاپور (192.17 مگابیت‌برثانیه)، شیلی (187.50 مگابیت‌برثانیه)، تایلند (175.93 مگابیت‌برثانیه)، هنگ‌کنگ (168.66 مگابیت برثانیه) و موناکو (165.47 مگابیت‌برثانیه) تعلق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      ماشالله یکم دیگه تلاش کنید مدیران جهادی ایشالله رتبه اخر مال خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج