جاباما
۱۱۸۸۶۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کوهن: ترامپ می‌گفت پسرم زندانی شود، ایوانکا نه

«مایکل کوهن» وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرد که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌گفت اگر قرار باشد یکی از فرزندانش در ارتباط با کسب و کار خانوادگی خودشان راهی زندان شود، او باید "مطمئن شود" که آن دونالد ترامپ جونیور است، نه ایوانکا.

خبرگزاری ایسنا: «مایکل کوهن» وکیل و دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرد که این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌گفت اگر قرار باشد یکی از فرزندانش در ارتباط با کسب و کار خانوادگی خودشان راهی زندان شود، او باید "مطمئن شود" که آن دونالد ترامپ جونیور است، نه ایوانکا.

به نقل از بیزنس اینسایدر، مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در گفتگو با ام.اس.ان.بی.سی بیان کرد، این رئیس جمهوری سابق آمریکا دستور مذکور را زمانی که فرزندانش در سال ۲۰۱۲ تا مرز دریافت کیفرخواست از سوی دفتر دادستان منطقه منهتن رفتند، مطرح کرد.

کوهن در مصاحبه با این شبکه گفت: احتمالا پرونده مذکور دادستان این منطقه را که در جریانش دونالد جونیور یا ایوانکا (پسر و دختر دونالد ترامپ) در نتیجه دروغ گفتن درباره فروش تعدادی از واحدها با دردسری بزرگ روبرو شدند، به خاطر می آورید.

وی تاکید کرد: اگر دونالد ترامپ مستقیما خودش چنین حرفی به من نمیزد من آن را مطرح نمی کردم اما او به من گفت "اگر قرار باشد یکی از این دو بچه اش به زندان برود، اطمینان حاصل کنم که او دونالد جونیور باشد زیرا دونالد جونیور قادر به مدیریت کردن آن است.

کوهن: ترامپ می‌گفت پسرم زندانی شود، ایوانکا نه

کوهن در مصاحبه با ام.اس.ان.بی.سی به فشارهای فزاینده بر خانواده ترامپ همزمان با تداوم تحقیقات درباره معاملات مالی شرکت خانواده ترامپ و شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در ساختمان کنگره پرداخت.

لتیشا جیمز، دادستان کل نیویورک، گفته است که تحقیقات او در مورد شرکت ترامپ "شواهد قابل توجهی" از وقوع ارزیابی های متقلبانه و گمراه کننده از دارایی ها را کشف کرده است.

جیمز برای اجرای احضاریه‌های صادر شده برای دونالد ترامپ و فرزندانش، دونالد جونیور و ایوانکا، که به گفته او "مشارکت نزدیک در معاملات مورد بحث داشته‌اند" اقدام قانونی کرده است.

در همین حال، کمیته تحقیقات درباره حوادث ششم ژانویه ۲۰۲۱ که در مورد شورش آن روز در کنگره آمریکا تحقیق می کند، از ایوانکا ترامپ خواسته داوطلبانه با تحقیقات آنها همکاری کند.

کوهن گفت که با این حال او معتقد است این احتمال وجود ندارد که رئیس جمهوری سابق آمریکا بخواهد برای محافظت از دخترش در برابر مشکلات قانونی پیشنهاد همکاری با تحقیقات را بدهد.

کوهن به ام.‌اس.‌ان.‌بی.‌سی گفت: دونالد ترامپ فقط به خودش اهمیت می‌دهد، حتی بیشتر از آنکه به فرزندانش اهمیت دهد.

وکیل سابق ترامپ همچنین گفت که او معتقد است شانس همکاری فرزندان ترامپ با هر یک از این تحقیقات "کم" است.

کوهن قبلاً یکی از قابل اعتمادترین اعضای حلقه نزدیک به ترامپ بود و در سال ۲۰۱۹ از بابت اتهام دروغگویی به کنگره و جرایم مالی مربوط به پرداخت حق السکوت به دو زن که ادعا می کردند با ترامپ رابطه دارند، برای طی مجازات سه سال حبس به زندان افتاد.

او بعدا علیه رئیس سابق خود حرف زده و در کتاب خاطراتش که در سال ۲۰۲۰ تحت عنوان "بی وفا" منتشر کرد، می گوید که ترامپ یک نژادپرست و کلاهبردار است که مرتکب جرایم مالیاتی و مالی شده است. سخنگوی ترامپ ادعاهای کوهن را رد کرد و گفت که او تلاش می کند "از دروغ ها سود ببرد."

کوهن در چندین تحقیق درباره دونالد ترامپ و شرکت او با دادستان ها همکاری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج