۱۱۸۸۹۹۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پلیس: در تصادفات با یک آهن‌پاره مواجه هستیم

رئیس پلیس راهور گفت: آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس راهور گفت: آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد.

سردار سید کمال هادیانفر در نشست خبری خود با بیان اینکه پلیس مسئول تصادف نیست و مسئول رسیدگی به تصادفات را برعهده دارد، متذکر شد: اگر تصادف روی داد، پلیس فرمانده رسیدگی به آن تصادف است، قانون‌گذار نیز به منظور سهم تقصیر در تصادفات به پلیس اجازه داده که ما این کار را انجام می‌دهیم.

هادیانفر متذکر شد: در تصادفات غالباً با یک آهن‌پاره مواجهیم و تأکید ما بر ایمنی خودرو است از خودروسازان می‌خواهیم که خودروی ایمن تولید کنند و دست مردم دهند، چرا در بهبهان باید سه پراید و یک سمند آتش بگیرد، این خودروها تی‌.ان‌.تی نداشتند که منفجر شوند، گمان می‌کنم خودروسازها مزاح کرده و می‌گویند مردم با زاویه مناسب تصادف کنند، خواهش می‌کنم خودروسازها فرافکنی نکنند، باید اشتباه‌شان را قبول کرده و قول بدهند خودروی ایمن تولید کنند. آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد. اصلا کیسه هوا راننده تابع هوای سوئیچ نیست، چرا بیخود فرافکنی می‌کنید.

این مقام انتظامی گفت: ابلاغ کردم هر جا در تصادفات ایربگ باز نشد، خودروساز به مقام قضائی معرفی کنند تا مردم خسارت بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برشما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج