۱۱۸۹۲۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

خودروسازی شورولت، به مناسبت هفتادمین سالگرد معرفی برند کوروت، نسخه جدیدی از این خودروی اسپرت را به نمایش درآورد که ظاهری بسیار جذاب و تهاجمی را به نمایش می‌گذارد.

فرارو: خودروسازی شورولت، پس از مدت‌ها انتشار شایعات مختلف، سرانجام خودروی کوروت Z۰۶ ۲۰۲۳ را به عنوان نسخه یابود هفتادمین سالگرد عرضه خودرو‌های اسپرت کوروت، به نمایش درآورد که ظاهری بسیار جذاب و تهاجمی را به رخ می‌کشد.

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

این نسخه جدید تاکنون چندین بار هدف افشاگران صنعت خودرو قرار گرفته که در آخرین مورد، تصاویر Z06 70th Anniversary Edition هفته گذشته در فضای اینترنت قرار گرفت. اما اکنون ما اطلاعات رسمی کاملی در اختیار داریم که ویژگی و مشخصات این نسخه یادبود سالگرد هفتاد سالگی کوروت را در معرض قضاوت قرار می‌دهد.

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

شورولت پکیج نسخه هفتادمین سالگرد را در مدل‌های Z۰۶ و همچنین مدل‌های Stingray با تریم ۳LT ارائه خواهد کرد. برای Z۰۶، این بسته روی خودرو‌های ۳LZ ارائه می‌شود، به این معنی که هرگز مدل پایه «Vette» را با بسته یادبود هفتاد سالگی کوروت پیدا نخواهید کرد؛ بنابراین خریداران می‌توانند این مدل را با یک کوپه یا کانورتیبل سفارش دهند، اما حتی اگر این موضوع را هم در نظر نگیرند، تمام کوروت‌های ۲۰۲۳ دارای نشان ۷۰th Anniversary روی جلوپنجره مرکزی و شیشه عقب خواهد بود.

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

اما چه چیزی این پکیج را خاص می‌کند؟ به غیر از نشان‌ها، نسخه هفتادمین سالگرد کوروت چرخ‌های منحصربه‌فرد با لبه‌های قرمز و کلاهک‌های مرکزی سالگرد را عرضه می‌کند. همچنین کالیپر‌های ترمز قرمز رنگ، محافظ سپر عقب و درپوش صندوق عقب، و در کوپه‌های Corvette Stingray ۲۰۲۳، یک روکش موتور قرمز رنگ را نیز اضافه می‌کند. تم قرمز بیشتری در داخل با دوخت کنتراست و کمربند ایمنی وجود دارد، در حالی که صندلی‌ها از چرم سرامیکی دو رنگ ویژه هستند. درج‌های صندلی جیر و فرمان جیر نیز گنجانده شده است، و برای مسافران، مجموعه‌ای ویژه از کنسول‌ها با نشان هفتادمین سالگرد وجود دارد.

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

شورولت کوروت ۲۰۲۳ نسخه هفتادمین سالگرد، فقط در رنگ Carbon Flash Metallic یا رنگ سفید کاملاً جدیدی به نام White Pearl Metallic Tri-Coat موجود است. نوار‌های رو به بالا اختیاری هستند و به رنگ خاکستری در اتومبیل‌های سفید یا مشکی در «Vettes» با رنگ کربن محدود می‌شوند. استیو ماژوروس، معاون بازاریابی شورولت، می‌گوید: «شور و هیجان ما برای کوروت جدید و این نسخه هفتادمین سالگرد، به دلیل موفقیت در فروش که با نسل هشتم خودروی اسپورت نمادین آمریکا به دست آورده‌ایم، بسیار بالا است. حتی پس از ۷۰ سال، کوروت همچنان قلب‌ها را به تپش می‌اندازد و رویای بسیاری از جوانان را برای حضور در جاده‌های باز را می‌سازد.»

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

اولین محصول تولیدی C8 Corvette Z06 که برای حراج در Barrett-Jackson در نظر گرفته شده است، نسخه هفتادمین سالگرد آن خواهد بود. در مورد بقیه، آن‌ها اواخر امسال به فروش خواهند رسید، اما خریداران می‌توانند همین حالا با ویژوالایزر آنلاین Z06 که به وب‌سایت شورولت بازگشته است، آن را به طور مجازی تجربه کنند. شورولت کوروت یکی از مدل‌های اسپرت محبوب خودرو‌های کمپانی شورولت است که از سال ۱۹۵۳ میلادی تا کنون عرضه می‌شود. از آن زمان تاکنون، ۷ نسل خودرو کوروت راهی بازار شده است که آخرین آن‌ها C7 نام دارد. موتور هشت سیلندر و ۶٫۲ لیتری آن قدرتی برابر ۴۳۰ اسب بخار تولید می‌کند که می‌تواند ظرف ۴.۳ ثانیه آن را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

شورولت کوروت ۲۰۲۳، جذاب و تهاجمی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج