۱۱۸۹۶۸۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آتش‌سوزی در کارخانه سیمان آبیک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به آتش‌سوزی در انبار پاکت و گونی کارخانه سیمان آبیک، گفت: برای مهار آتش ۲ اکیپ آتش‌نشان از آبیک به محل حادثه اعزام شده‌اند، تیم‌های هلال احمر و اورژانس آبیک هم در محل حضور دارند.

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به آتش‌سوزی در انبار پاکت و گونی کارخانه سیمان آبیک، گفت: برای مهار آتش ۲ اکیپ آتش‌نشان از آبیک به محل حادثه اعزام شده‌اند، تیم‌های هلال احمر و اورژانس آبیک هم در محل حضور دارند.

قدرت‌الله مهدیخانی با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارخانه سیمان آبیک اظهار کرد: کارخانه سیمان آبیک در حوزه استحفاظی استان البرز است اما با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد انبار پاکت و گونی کارخانه سیمان دچار حریق شده است.

وی افزود: برای مهار آتش ۲ اکیپ آتش‌نشانی از آبیک به محل حادثه اعزام شده‌اند، تیم‌های هلال احمر و اورژانس آبیک هم در محل حضور دارند، تا جایی که بنده اطلاع دارم تیم‌هایی از نظرآباد و هشتگرد هم به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: دقایقی پیش بنده پیگیری کردم، خوشبختانه آتش تحت کنترل و حادثه مصدوم ندارد، علت حادثه هم مشخص نیست اما معمولا آتش‌سوزی‌ در کارخانه‌ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و یا عامل انسانی رخ می‌دهد در رابطه با این حادثه هم باید منتظر باشیم تا بررسی‌ نهایی صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج