۱۱۸۹۸۳۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تئوری امام‌جمعه اردبیل درباره صعود تیم ملی

امام جمعه اردبیل گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن خودش را با تمام توان آماده کرده بود که با شکست ایران در این مسابقه و در صورت صعود نکردن به جام جهانی آن را به اقتصاد کشور گره بزند و فشار مضاعفی به میز ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد کند و از این جهت نیز باید از بازیکنان غیور و حماسی تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از توجه دولت به رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین و نیز سفر وزیر کشور در این رابطه به استان تقدیر کرد.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: از حضور وزیر محترم کشور در استان اردبیل و ملاحظه مشکلات برف از نزدیک تشکر داریم، انتظار هم از دولت محترم همین بود.

تئوری امام‌جمعه اردبیل درباره صعود تیم ملی

وی بیان کرد: در گذشته از حیطه مسئولیت بعضی از وزراء انتقاد می‌کردیم اما اعتنایی نمی‌شد، حضور ایشان برکات خاصی هم داشت، ۵۰ میلیارد تومان جهت خسارت برف اختصاص داده شد و قرار است ۱۵ دستگاه لودر و گریدر نیز از خارج برای استان اردبیل خریداری گردد.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و صعود به جام جهانی 2022 بیان کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال کشور در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را به ملت بزرگ ایران و به بازیکنان عزیز تبریک می‌گوییم، حفظ غرور ملت، خوشحالی مضاعف مردم بویژه جوانان و بالارفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سه مقصد بزرگ و سه ثروت عظیم ملی است .

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای دشمن خودش را با تمام توان آماده کرده بود که با شکست ایران در این مسابقه و در صورت صعود نکردن به جام جهانی آن را به اقتصاد کشور گره بزند و فشار مضاعفی به میز ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد کند و از این جهت نیز باید از بازیکنان غیور و حماسی تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج