جاباما
۱۱۸۹۹۷۷
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

ماجرای درگیری لفظی بازیگر «لیسانسه‌ها» در جوکر

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» روشنگری کرد.

میزان نوشت: سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» روشنگری کرد.

چراغی پور درباره حضورش در مجموعه «جوکر» اضافه کرد: برای خود من و کلا برای عرصه برنامه سازی «جوکر» یک اتفاق تازه است، من از حضور در این برنامه بی نهایت لذت بردم و چیزهای زیادی هم یاد گرفتم، به نظرم تولید این برنامه در زمانی که مردم به شادی نیاز دارند کاملا درست و به موقع بوده است.

ماجرای درگیری لفظی بازیگر «لیسانسه‌ها» در جوکر

وی درباره واقعیت لحظات کمدی برنامه «جوکر» اضافه کرد: طبیعتا هر برنامه درجه یکی به نویسنده و کارگردان خوب نیازمند است و «جوکر» هم از این قاعده مستثنا نیست اما به واقع تمامی لحظات کمیک و خنده های «جوکر» بداهه بوده و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست، حضور کارگردان و نویسندگان این برنامه صرفا در جهت تولید یک رئالیتی شو درجه یک صورت گرفته که به شدت هم تاثیرگذار است، مطمئن باشید که تمامی لحظات «جوکر» براساس بداهه بازیگران رخ داده و تنها فرقش این است که کارگردان تصمیم می گیرد که در آن لحظه کدام دوربین به مخاطب نمایش داده شود و طبیعی است که با آن همه دوربین در نهایت طی تدوین یک محصول منسجم به مخاطب ارائه شود.

چراغی پور پیرامون حواشی درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» خاطرنشان کرد: علی استادی از دوستان قدیمی و یسیار خوب من و هیچ دلخوری بین من و وی وجود ندارد، آن لحظه کاملا برنامه ریزی شده بود و قرار بود این جر و بحث کاملا جدی به نظر برسد که خوشبختانه کاملا موفقیت آمیز بود، تا حدی که حمید لولایی هم دلخوری من را باور کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج