جاباما
۱۱۹۰۲۵۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برف و باران در این مناطق ادامه خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور از فردا شب تا چهارشنبه شب برف و باران غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج به مرکز و نوار ساحلی شمال کشور می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور از فردا شب تا چهارشنبه شب برف و باران غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج به مرکز و نوار ساحلی شمال کشور می‌رسد.

«کبری رفیعی» روز یکشنبه درباره وضعیت آب و هوا افزود: همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت جنوب غرب، از فردا (دوشنبه) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و نوار غربی اصفهان شاهد بارش برف و باران هستیم.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، جنوب کردستان، جنوب زنجان، نیمه شمالی فارس، بوشهر، شمال کرمان و یزد نیز شاهد نفوذ سامانه بارشی و شروع بارندگی‌ها خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: اختلال در تردد، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، احتمال سقوط بهمن، احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی در اثر بارش برف، احتمال لغو یا تاخیر در پروازها، احتمال آب گرفتگی معابر شهری و احتمال خسارت به محصولات و آسیب به ماشین‌آلات‌ کشاورزی از آثار سامانه جدید ورودی به کشور است.

بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه نیز شاهد وزش باد شدید در نیمه شمالی فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خوزستان و جنوب خراسان رضوی هستیم.

رفیعی گفت: خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها و آسیب به سازه‌های موقت مانند گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی را برای مناطق نامبرده پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: برای امروز تا فردا شب نیر در اغلب مناطق کشور آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود. هوا در شهر های صنعتی و کلانشهرها آلوده و ماندگاری هوای سرد نیز در نیمی از کشور وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج