adexo3
۱۱۹۰۴۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نزدیکی تصویب تحریم‌ها علیه روسیه در سنا

سناتورهای برجسته جمهوری خواه آمریکا روز یکشنبه گفته اند که سنا به دستیابی به توافقی برای تصویب قانون تحریم روسیه به دلیل تهاجم ادعایی علیه اوکراین، بسیار نزدیک شده که شامل مجازات هایی خواهد بود که شاید پیش از حمله احتمالی، به اجرا گذاشته شود.

ایرنا: سناتورهای برجسته جمهوری خواه آمریکا روز یکشنبه گفته اند که سنا به دستیابی به توافقی برای تصویب قانون تحریم روسیه به دلیل تهاجم ادعایی علیه اوکراین، بسیار نزدیک شده که شامل مجازات هایی خواهد بود که شاید پیش از حمله احتمالی، به اجرا گذاشته شود.

نزدیکی تصویب تحریم‌ها علیه روسیه در سنا

به نقل از خبرگزاری رویترز؛ سناتور باب منندز و سناتور جیمز ریش رئیس و عضو برجسته کمیته روابط خارجی سنا، ابراز امیدواری کرده اند که این طرح در روزهای آینده تصویب شود که مهم ترین بانک های روسیه و صندوق توسعه ملی این کشور و همچنین افزایش کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را هدف گرفته است.

منندز افزود: اراده ۲ حزبی نیرومندی برای حمایت از اوکراین و مجازات روسیه در صورت حمله به اوکراین وجود دارد که به باور من در روزهای آتی به آن دست خواهیم یافت. برخی از تحریم ها حتی ممکن است پیش از تهاجم روسیه و به علت عملکردهای پیشین مسکو ماند حملات سایبری به اوکراین و اقدامات برای تضعیف دولت اوکراین از داخل، به اجرا گذاشته شود.

اما هنوز سناتورهای ۲ حزب عمده آمریکا در سنا در برخی حوزه ها به ویژه اعمال تحریم بر خط لوله انتقال گاز طبیعی روسیه به نام نورد استریم ۲ اختلاف نظر دارند.

روابط آمریکا و غرب با روسیه از سال ۲۰۱۴ به دنبال الحاق شبه جزیره کریمه به آن کشور متشنج شد؛ غرب به بهانه دخالت روسیه در اوضاع داخلی اوکراین، روسیه را بارها تحریم کرده است؛ اما مسکو این ادعای غرب را رد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج