جاباما
۱۱۹۰۶۶۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

جدیدترین پوشش‌های محافظ گوشی‌ سامسونگ

قاب‌های گوشی پرچمدار Samsung Galaxy S۲۲ Ultra پیش از عرضه آن به صورت آنلاین به نمایش درآمدند.

فرارو: آخرین گزارش‌ها برخی از پوشش‌های محافظ گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را نشان می‌دهند.

تنها چند روز باقی مانده تا شرکت سامسونگ از سری گلکسی اس ۲۲ خود رونمایی کند. بسیاری از کاربران مشتاق برای رسیدن این رویداد رونمایی لحظه شماری می‌کنند. این در حالی است که تولیدکنندگان پوشش محافظ قبلاً انتشار فهرست محصولات خود به صورت آنلاین را آغاز کرده اند؛ بنابراین اکنون فرصت مناسبی است تا نگاهی به برخی از قاب‌های سری Galaxy S۲۲ بیندازیم.

یک وبسایت مستقر در بریتانیا به نام MobileFun از طریق وبسایت خبری PhoneArena درباره این قاب‌های جدید گزارش مفصلی ارائه داده است. در این گزارش، می‌توانیم تعدادی از انواع پوشش‌های محافظ برای مدل جدید اولترا از سری گلکسی S۲۲ را در آستانه رویداد معرفی Galaxy Unpacked در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) ببینیم. معمولاً قاب‌های محافظ این غول فناوری کره جنوبی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند و اکنون، آخرین گزارش‌ها افشا کرده اند که اکثر آن‌ها برای Galaxy S۲۲ Ultra مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جدیدترین پوشش‌های محافظ گوشی‌ سامسونگ

با نگاهی به لیست‌های آنلاین، پوشش محافظتی گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز دارای طراحی‌ای شبیه مدل‌های نسل گذشته است. شرکت سامسونگ تقریباً برای هر سلیقه‌ای یک قاب ساخته است که نیاز کاربران را برطرف می‌کند و آن‌ها دیگر نیازی ندارند برای خرید روکش یه یک سازنده لوازم جانبی دیگر رجوع کنند. فهرست آنلاین، یک پوشش سیلیکونی کلاسیک را به نمایش می‌گذارد که به خوبی روی گوشی قرار می‌گیرد و دارای طراحی مینیمالیستی است که از پنل پشتی در برابر خط و خش نیز محافظت می‌کند. این پوشش همچنین یک قاب سبک وزن است که احتمالاً از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و دسترسی کامل به تمام پورت‌ها و کنترل‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

جدیدترین پوشش‌های محافظ گوشی‌ سامسونگ
به طور مشابه، Smart LED نیز یک کیس کلاسیک دیگر است که بدون نیاز به باز کردن قاب، اعلان‌ها را به همراه برخی اطلاعات اولیه نشان می‌دهد. برای پنل جلویی، می‌توانیم قاب Ultra Clear View را نیز مثال بزنیم که همانطور که از نامش پیداست، یک پنجره کوچک در گوشه قاب را به نمایشگر ارائه می‌دهد. در این پنجره کوچک اطلاعات اولیه را ارائه می‌شود و اعلان‌ها نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. قاب MobileFun نیز یک کاور ایستاده شفاف را ارائه می‌کند که یکی دیگر از پوشش‌های محافظ محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا نگاهی واضح به گوشی درجه یک خود داشته باشند و همزمان از محافظت سطح بالا بهره ببرند. قسمت پایین قاب حتی دارای یک kickstand (پایه نگه‌دارنده) نیز هست. این وبسایت همچنین تعدادی قاب از شرکت‌های دیگر را نیز به نمایش می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج