جاباما
۱۱۹۰۶۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

عبور خودروی هریس از کنار بمب در نزدیکی کنگره

منابع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند، خودروی کامالا هریس معاون جو بایدن از نزدیکی بمبی در روزی که به ساختمان کنگره در شش ژانویه ۲۰۲۱ حمله شد، عبور کرده بود.

ایسنا: منابع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند، خودروی کامالا هریس معاون جو بایدن از نزدیکی بمبی در روزی که به ساختمان کنگره در شش ژانویه ۲۰۲۱ حمله شد، عبور کرده بود.

عبور خودروی هریس از کنار بمب در نزدیکی کنگره

منابع گفتند، هریس راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت محلی از پارکینگی در نزدیکی محلی که نیروهای نجات قانون بمبی را در آنجا کشف کردند عبور کرد و به مقر کمیته ملی دموکرات در واشنگتن رسید.

سی ان ان اشاره کرد: ابهام پیرامون محل حضور هریس و رفت‌وآمدهایش در شش ژانویه ۲۰۲۱ وجود داشت و حضورش در مقر کمیته تا همین ماه جاری مشخص نبود تا زمانی که اندکی از جزئیات درباره خارج کردنش از مقر کمیته چند دقیقه پس از کشف بمب اعلام شد.

طبق جدول زمانی داخلی پلیس کنگره شخصیتی که نامش ذکر نشد از ساختمان مقر کمیته ملی دموکرات‌ها در ساعت ۱:۱۴ شب یعنی هفت دقیقه بعد از آغاز تحقیقات درباره بمب از سوی پلیس کنگره خارج شد.

یک منبع در نجات قانون به شبکه سی ان ان گفت، سیستم خدمت محرمانه آمریکا که مسؤول حفاظت از هریس در آن روز بود، گفت، تحقیقاتی در بخش داخلی ساختمان، راهرو و محل پارکینگ خودروها و خروجی‌ها و داخلی‌ها قبل از رسیدن هریس انجام شد. هریس از مسیری دیگر بدور از بمب از محل به بیرون منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج