۱۱۹۱۴۳۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

مهاجرانی: نسل ما هویت خویش را مدیون انقلابیم

سید عطاءالله مهاجرانی در انتقاد از برخی چهره‌ها نوشت: امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!

جماران: سید عطاءالله مهاجرانی‌ در انتقاد از برخی چهره ها نوشت: امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!
سید عطاءالله مهاجرانی در صفحه توییتر خود نوشت: «الحمد لله رب العالمین… که بار دیگر توفیق درک ماه عزیز سرشار از برکت و معنویت و نشاط ماه رجب را بهره مان گردانید.
ماه رجب امسال با دهه فجر انقلاب اسلامى تقارن دارد. امام خمینى رضوان الله تعالى علیه، سرفصل جدید تاریخ معاصر کشور و ملت ماست. نسل ما هویت خویش را مدیون امام و انقلابیم.
‌دیده ام و مى بینم که برخى که هویتشان را از امام و انقلاب اسلامى دارند. ظاهرا از عنوان امام و یا حتا برخى از آنان از عنوان آیت الله براى امام خمینى استفاده نمى کنند! گمان مى کنند اعتبار شخصیت و شکوه امام خمینى وابسته به اینان است!
‌امام خمینى در جایگاهى از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمى شود. گو آنکه کسانى بگویند: آقاى خمینى و یا خمینى!
طنین آوازه نام و نشان امام خمینى در گوش هوش ملت ایران و ملت هاى منطقه خاموش نمى شود. و : زین قصه هفت گنبد افلاک پر صداست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج