۱۱۹۱۸۲۲
۲۲۳۶۰
۲۲۳۶۰
پ

محتوای حمایت شده

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

بهترین جراح لیفت صورت در تهران از بهترین روش لیفت صورت برای کشیدن پوست و جوانسازی آن استفاده می‌کند. با یافتن بهترین جراح لیفت صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که جراحی، نتایج بهتری خواهد داشت.

برترین‌ها: اگر شما هم قصد انجام عمل‌های زیبایی هم مانند لیفت صورت و و لیفت ابرو و مانند این‌ها را دارید می‌توانید برای زیباتر کردن چهره خود به جراح لیفت صورت رفع دغدغه اصلی این است که بهترین جراح لیفت صورت در تهران کدام یک از جراح‌های موجود در تهران می‌باشد و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و چگونه عمل کند بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین جراح لیفت صورت در تهران را پیدا کنید جراحی که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و بدون دغدغه زیبایی و بازسازی چهره خود را به او بسپارید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

برای مشاوره با دکتر عطالله حیدری همین حالا تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه جراحی‌ها بدون نیاز به فیلترشکن کلیک کنید.

۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

ویژگی‌های مهم بهترین جراح لیفت صورت در تهران

برای آشنایی با بهترین جراح لیفت صورت در تهران بهتر است به برخی از ویژگی‌های مهم بهترین جراح لیفت صورت در تهران بپردازیم:

 تخصص و مدرک پزشکی معتبر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، مدرک معتبر پزشک مورد نظر است. باید قبل از انجام هر اقدامی تحصیلات و مدارک پزشک خود را مورد بررسی قرار دهید تا سلامت شما تضمین شود.

 تجربه و مهارت بالا

باید بدانید بررسی  تجربه کاری پزشک یکی از اقدامات مهمی است که باید قبل از انجام عمل انجام دهید. تجربه کاری موفق مهم‌تر از مدارکی است که به شما ارائه می‌شود.

رضایت مراجعه کنندگان سابق

استفاده از تجربیات مراجعه کنندگان قبلی می‌تواند انتخاب شما برای بهترین جراح لیفت صورت در تهران را راحت‌تر کند برای همین بهتر است از این فاکتور به خوبی استفاده کنید.

 بررسی درک زیباشناسی پزشک

توجه داشته باشید که هر پزشک فارغ از مدرک و اعتباراتی که دارد باید درکی از زیبایی شناسی و هنر داشته باشد تا بتواند هنر خداوند را با هنر انسان تلفیق کند و چهره زیباتر به شما هدیه کند اگر پزشکی که به او مراجعه می‌کنید و درک درستی از زیبایی شناسی نداشته باشد، ممکن است نتیجه مطلوب و مورد رضایت‌ای به شما ندهد و خاطره بدی از انجام عمل لیفت برای شما به یادگار بگذارد. شما می‌توانید برای اینکه ویژگی‌های مهم بهترین جراح لیفت صورت در تهران را متوجه شوید و درک زیبایی شناسی پزشکتان را مورد بررسی قرار دهید به عکس‌های قبل و بعد از مراجعه کنندگانی که با پزشک شما در تعامل بودند مراجعه کنید و با بررسی دقیق آن‌ها به یک دیدگاه کلی برسید.

نحوه تعامل با مراجعان

  • نحوه 

رعایت نکات بهداشتی و ایمنی

​موقعیت جغرافیایی مطب

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

 نحوه انتخاب بهترین جراح لیفت صورت

  • جستجو در شبکه های اجتماعی
  • پرس و جو از بیماران قبلی

اگر میخواهید بهترین جراح لیفت صورت در تهران را پیدا کنید باید چند پارامتر را بررسی کنید تا در کنار هم قرار دادن آن‌ها یک نمره متناسب و عالی به پزشک دهد تا شما بتوانید به راحتی به پزشک مربوطه اعتماد کنید و عمل زیبایی خود را به او بسپارید، این پارامتر‌ها چند مرحله دارند که شما با انجام این مراحل به طور حتم به بهترین پزشک جراح صورت خواهید دست یافت:

انتظارات واقعی خود از صورتتان را یادداشت کنید، شما با انجام این کار متوجه خواهید شد که چه هدفی برای انجام عمل زیبایی بر روی پوست تان دارید و بعد از انجام آن هدف می‌خواهید تبدیل به چهره‌ای شوید بنابراین می‌توانید با یادداشت کردن انتظارات واقعی خود به راحتی در پیدا کردن بهترین جراح لیفت صورت در تهران اقدام کنید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

نمونه‌های جراحی لاغری دکتر عطاالله حیدری را از اینستاگرام ببینید.

@dr.ataheidari

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

تهیه لیستی از بهترین جراحان لیفت صورت

 بررسی نمونه کار های دکتر لیفت صورت

ممکن است که نیاز باشد این لیست را از چند پیج اینستاگرام که مربوط به پزشکان زیبایی است تهیه کنید و یا در تحقیقات میدانی خود به این پزشکان برخورده باشید در هر صورت با نوشتن یک لیست از نام پزشکان میتوانید تحقیق و جستجوی خود را آغاز کنید و سعی کنید که در لیست خود یک جای مشخص برای اطلاعاتی که از هر پزشک بدست می‌آورید قرار دهید هنگامی که این عمل را انجام می‌دهید متوجه خواهید شد که به راحتی میتوانید پزشکانی که از نظر شما بهترین جراحان لیفت صورت به حساب نمی‌آیند را به راحتی از لیست حذف کنید، انتخاب دامنه محدودتری داشته باشد و شما بتوانید راحت‌تر اقدام به انتخاب بهترین جراح لیفت صورت در تهران کنید.

بررسی موقعیت جغرافیایی مطب

 اگر پزشک شما در شهر دیگری باشد، ممکن است رفت‌وآمد مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. اگر در شهر بزرگی زندگی می‌کنید و فاصلۀ پزشک تا خانۀ شما زیاد است،  برای رسیدن به مطب پزشک خیلی مشکل خواهد بود پس بهتر است پزشکی را انتخاب کنید که از لحاظ جغرافیایی به شما خیلی دور نباشد.

 

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

 

مزایای انتخاب بهترین جراح لیفت صورت در تهران

هنگامی که شما تمام این عمل را انجام دادید و تمام مراحل نامبرده شده را پشت سر گذاشته اید می‌توانید به راحتی بهترین جراح لیفت صورت در تهران را پیدا کنید و برای انجام عمل زیبایی خود را نزد او بروید و توجه داشته باشید که پزشک شما تمام این استاندارد‌ها را دارا باشد و بتواند در مدت زمان مناسب یک چهره مناسب به شما هدیه دهد تا شما باقی عمر خود را با جوان‌تر شدن و شادمانی پوست خود اعتماد به نفس بالاتری کسب کنید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

 ویژگی‌های لیفت صورت مناسب توسط بهترین دکتر جوانسازی پوست

قبل از اینکه بخواهیم در مورد انتخاب یک جراحی مناسب صحبت کنیم بهتر است در مورد کار‌ها و عمل‌هایی که انجام می‌دهد یک بحث کوتاه نیز داشته باشیم بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد لیفت صورت مناسب به شما اطلاعاتی دهیم که شامل این می‌باشد که جراحی کشیدن پوست صورت یا لیفت صورت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و به چه روش‌هایی توسط بهترین جراح لیفت صورت قابلیت انجام دارد.

جراحی لیفت صورت یا ریتیدکتومی: این جراحی یک روش کلی برای جوانسازی پوست شما و تغییرات بسیار زیاد در چهره شما به حساب می‌آید در اغلب مورد استفاده برای افرادی است که سن بالاتری دارند و پوست آن‌ها شل شده است به همین دلیل برای اینکه افتادگی پوست و چین و چروک‌های به وجود آمده در صورت را رفع کند بین جراحی روی می‌آورند تا با کشیدن پوست صورت این چین و چروک و افتادگی‌ها را برطرف کنند روش جراحی لیفت صورت به این صورت است که در آغاز کار یک برش سراسری در مابین مو‌های سر از ناحیه شقیقه به سمت قسمت فوقانی گوش ایجاد می‌شود و سپس از جلوی لاله گوش تا قسمت پشتی گوش و در نهایت به سمت گردن می‌رود اندازه‌ای برش به میزان افتادگی که شما در پوست تان دارید بستگی دارد.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

 

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

عوارض لیفت صورت توسط جراح غیر متخصص

عوارض لیفت صورت مانند سایر اعمال جراحی اگر توسط جراح غیر متخصص صورت گیرد دارای عوارض و خطراتی خواهد بود.میزان تخصص پزشک تاثیر زیادی در مشکلات احتمالی لیفت صورت دارد.که با توجه به آناتومی بدن و جنس پوست شما در شدت‌های مختلفی بروز پیدا می‌کنند. 

هزینه لیفت صورت توسط بهترین دکتر چقدر است؟

  هزینه لیفت صورت توسط بهترین دکتر ، بیهوشی و امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه‌های مرتبط را شامل نمی‌شود.  دستمزد جراح برای جراحی لیفت صورت بر اساس تجربه وی، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود. اکثر طرح های بیمه درمانی جراحی لیفت صورت یا عوارض آن را پوشش نمی دهند. هزینه های لیفت صورت ممکن است شامل موارد زیر باشد:
حق الزحمه جراح
هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
هزینه های بیهوشی
نسخه های دارویی
لباس بعد از جراحی
آزمایش های پزشکی
هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد در منطقه خود برای جراحی لیفت صورت، به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.

رفتار و محل مطب بهترین جراح لیفت صورت در تهران

باید در انتهای کار برای ارزیابی بهترین جراح پذیرش آن پزشک توجه کنید و باید توجه به این داشته باشید که محل مطب آن پزشک و کلینیک‌ها آن پزشک در آن مشغول به کار است بسیار اهمیت بالایی دارد، زیرا اکثر کسانی که در تهران ساکن هستند می‌دانند که بهترین جراحان زیبایی در کدام نقطه تهران مستقر هستند و اگر جراح شما در آن نقطه مطب داشت می‌توان گفت که جزو رده بهترین جراحان لیفت صورت در تهران قرار می‌گیرد.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

شما می‌توانید با توجه به داشتن یک کلینیک تخصصی برای جراحی‌های مخصوص به پلاستیک و زیبایی و کادر درمانی و مشاوران متبحر، متوجه شوید که جراح شما در این رده قرار می‌گیرد یا نه. در آخر بسیار اهمیت دارد که جراحی که به عنوان بهترین جراح لیفت صورت در تهران را انتخاب کرده‌اید باید اطلاعات و آگاهی در مورد عملی که می‌خواهد برایتان انجام می‌دهد، بدهد تا شما با اطمینان خاطر بیشتری عمل را انجام دهید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

دکتر عطاالله حیدری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن)
  • ژنیکوماستی (جراحی سینه در آقایان)
  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی اولیه و ثانویه)
  • جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی، پروتز پستان، تزریق چربی به پستان)
  • پیکرتراشی و لیپوساکشن نواحی مختلف بدن
  • جراحی افتادگی پلک (پتوز)

برای مشاوره و قیمت کلیک کنید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷

ولیعصر

۰۲۱-۸۶۰۸۱۷۶۹

برای مشاهده نمونه جراحی‌ها بدون نیاز به فیلترشکن کلیک کنید.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

نمونه‌های جراحی دکتر عطاالله حیدری را از اینستاگرام ببینید.

@drataheidari.facelift

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

https://dr-heidari.ir/

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

آدرس ۱: خیابان ولیعصر، نرسیده به  توانیر، نبش بلوار بخشندگان، ساختمان مدیکوسنتر، طبقه سوم، واحد ۳۰۴

آدرس 2: محدوده زعفرانیه

سوالات متداول

شرایط ایده‌آل بیمار برای انجام جراحی چیست؟

در صورتی که بیمار دپر افتادگی پوست ود نواحی پلک، گونه و غبغب شده باشد این جراحی میتواند این موارد را تا سال ها برطرف نماید.

آیا بعد از عمل می توان موهای سر را رنگ کرد؟

رنگ کردن مو تا 3 ماه ممنوع است در صورت تمایل بهتر است قبل از عمل به این کار بپردازید.

بخیه های جراحی کی برداشته می شود؟

معمولا بین 5 تا 6 روز پس از جراحی.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج