۱۱۹۲۱۸۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آیا ترکیب آب و لیموی تازه به لاغری کمک می‌کند؟

اغلب ادعا می‌شود که ترکیب آب و لیمو فواید زیادی برای سلامتی، بهبود هضم، افزایش تمرکز و افزایش انرژی دارد. همچنین گفته می‌شود که به کاهش وزن کمک می‌کند و در رژیم‌های غذایی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

خبرآنلاین: اغلب ادعا می‌شود که ترکیب آب و لیمو فواید زیادی برای سلامتی، بهبود هضم، افزایش تمرکز و افزایش انرژی دارد. همچنین گفته می‌شود که به کاهش وزن کمک می‌کند و در رژیم‌های غذایی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آبلیمو یک نوشیدنی بسیار کم‌کالری است. به طور مثال اگر آب نصف یک عدد لیمو را بگیرید و با یک لیوان آب مخلوط کنید، تنها شش کالری خواهد داشت! پس بهتر است آبلیمو را جایگزین نوشیدنی‌های پرکالری مانند آب پرتقال و نوشابه کنید و مصرف کالری را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید و روند لاغری خود را سرعت ببخشید. حتی جایگزین‌کردن فقط یکی از این نوشیدنی‌ها در روز با ترکیب آب و لیمو، کالری دریافتی شما را به میزان ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری کاهش می‌دهد.

نوشیدن ترکیب آب و لیمو سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد

بر اساس مطالعات، نوشیدن آب کافی می‌تواند به افزایش سوخت‌وساز بدن کمک کند. طبق گفته محققان آبرسانی خوب عملکرد میتوکندری (اندامی که در سلول‌ها به تولید انرژی برای بدن کمک می‌کند) را بهبود می‌بخشد. به همین علت، نوشیدن آب و لیمو می‌تواند باعث افزایش سوخت‌وساز بدن شده و در نهایت منجر به کاهش وزن شود.

آبلیمو باعث ایجاد احساس سیری می‌شود

نوشیدن آب بیشتر اوقات به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌ رژیم ‌های غذاییِ مخصوصِ کاهش وزن لحاظ می‌شود، چون بدون افزایش مصرف کالری، موجب تقویت احساس سیری می‌شود.

آبلیمو روند لاغری را سرعت می‌بخشد

با توجه به اثرات مفیدی که آبلیمو بر سوخت‌وساز، سیری و آبرسانی بدن دارد، می‌توان انتظار داشت که باعث افزایش سرعت لاغری و کاهش وزن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج