adexo3
۱۱۹۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مجازات سخت برای انتقاد از همجنس‌گرایی

"آدریان اسمیت" که یک مسیحی است و بالطبع صدور مجوز برای همجنس‌گرایان را در محیط مذهبی کلیسا برنمی‌تابد، در صفحه فیس‌بوک خود پیامی را منتشر کرد که از قانون جدید حقوق همجنس‌گرایان انتقاد کرده و آن را امری می‌داند که در چارچوب عدالت نمی‌گنجد.

"آدریان اسمیت" که یک مسیحی است و بالطبع صدور مجوز برای همجنس‌گرایان را در محیط مذهبی کلیسا برنمی‌تابد، در صفحه فیس‌بوک خود پیامی را منتشر کرد که از قانون جدید حقوق همجنس‌گرایان انتقاد کرده و آن را امری می‌داند که در چارچوب عدالت نمی‌گنجد.

آدريان اسميت

یک مدیر پروژه‌های ساخت مسکن در انگلیس که برای یک شرکت بخش عمومی این کشور مشغول به کار بود به خاطر نوشتن یک انتقاد آمیز از صدور اجازه ازدواج همجنس‌گرایان در کلیسا مجازات شد.

نکته جالب اینجاست که آقای اسمیت اولا این پیغام را در ساعات شخصی خود و نه در ساعات کاری منتشر کرده است و ثانیا پیغام به شکل عمومی منتشر نشده و تنها افرادی خاص قادر به مشاهده آن بوده‌اند، بنابراین روشن نیست که با چه استدلالی در محیط شغلی خود مورد مجازات قرار گرفته است و در ضمن اگر قرار باشد چنین شخصی مجازات شود، آیا وظیفه شرکت محل اشتغال اوست که وی را مجازات کند یا دستگاه قضایی انگلیس؟

شرکت "تراست اند هاوسینگ"، شرکت محل اشتغال اسمیت، ضمن تقلیل درجه وی از یک مدیر، دستور داده است تا حقوق سالیانه وی از ۳۵ هزار پوند به ۲۱ هزار پوند کاهش یابد که معادل ۴۰ درصد کسری حقوق است.

آدریان اسمیت در پیام خود درفیس‌بوک نوشته بود: "من به واقع نمی‌فهمم که چرا کسانی که هیچ ایمانی به مسیحیت ندارند اصرار دارند در کلیسا با هم ازدواج کنند، حال‌آنکه انجیل تصریح دارد که ازدواج تنها بین یک مرد و یک زن قابل انجام است."

این شخص که ۵۴ سال سن و دو فرزند دارد، به گفته دوستانش به شدت ناراحت و افسرده شده و در ضمن با مشکلات شدید مالی مواجه است.

وی قصد دارد با شکایت به اتحادیه مرتبط با شغل خود، این موضوع را پیگیری کرده و از حقوق خود دفاع کند.

آقای اسمیت تصریح کرده است که این برخورد را در تضاد با حقوق خود مبنی بر آزادی بیان می‌داند.

روشن نیست که انگلیسی‌ها چرا تا این حد بر "آنچه حقوق همجنس‌گرایان خوانده می‌شود"، اصرار دارند؟ چندی پیش نیز در این کشور ضمن حذف نام پدر و مادر از گذرنامه‌ها و جایگزین شدن عبارات والد ۱ و والد ۲ به جای آن، به پرورشگاه‌های انگلیس فشار گسترده‌ای وارد شد تا فرزند در اختیار زوج‌های همجنس‌گرا قرار دهند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مجازات سخت برای انتقاد از همجنس‌گرایی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج