۱۱۹۲۹۸۸
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

مهاجری: جلیلی را جدی نگیرید، تاثیرگذار نیست

فعال رسانه‌ای و سیاسی اصولگرا گفت : جلیلی را نه چهره‌ای مهمی می‌دانم و نه اعتقادی به تاثیرگذاری او دارم. از همین رو نیز، نامه نوشتن او به هر کس، اساسا مسئله مهمی نبوده و حرف‎‌های او در تصمیمات کشور اثری ندارد.

امتداد نوشت: فعال رسانه‌ای و سیاسی اصولگرا گفت : جلیلی را نه چهره‌ای مهمی می‌دانم و نه اعتقادی به تاثیرگذاری او دارم. از همین رو نیز، نامه نوشتن او به هر کس، اساسا مسئله مهمی نبوده و حرف‎‌های او در تصمیمات کشور اثری ندارد.

انتشار نامه سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران در دوره ریاست محمود احمدی‌نژاد بر دولت درباره مذاکرات به مقام رهبری، انتقادات و واکنش‌های زیادی را برانگیخته و دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی در توئیتی، طرح هرگونه شرط از سوی آمریکا را با رفتار نازی‎ها در پایان جنگ جهانی دوم مقایسه کرد.

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای و سیاسی اصولگرا ضمن واکنش به این مواضع جلیلی، اظهار داشت: البته سعید جلیلی، اخیرا نگارش این نامه را به حدود ۶ ماه قبل و در دوره دولت دوازدهم نسبت داده اما با این حال، شخصا ایشان را نه چهره‌ای مهمی می‌دانم و نه اعتقادی به تاثیرگذاری او دارم. از همین رو نیز، نامه نوشتن جلیلی به هر کس، اساسا مسئله مهمی نبوده و حرف‎‌های او در تصمیمات کشور اثری ندارد.

وی افزود: متاسفانه فقط برخی، بازاری برای مطرح شدن او داغ می‌کنند. وگرنه نامه نوشتن او یا ننوشتن آن، کلا مسئله مهمی نیست. وقتی نامه نوشتن او هم از اهمیتی برخوردار نباشد، طبعا هر گونه مسئله تبعی درباره آن نیز از اهمیت برخوردار نخواهد بود.

مهاجری: جلیلی را جدی نگیرید، تاثیرگذار نیست
جلیلی همیشه از جمله "نه! نمیشه" استفاده می‌کند

این فعال رسانه‌ای اصولگرا، تصریح کرد: سعید جلیلی، همیشه از یک واژه‌ای تحت عنوان "نه! نمیشه" استفاده می‌کند. آدمی که بخواهد، بدون ارائه راهکار با همه چیز مخالفت کند، اساسا محلی از اعراب نخواهد داشت. کسانی هم که با ایشان کار کردند به خوبی گواهی می‌دهند که هیچوقت قدرت تصمیم‌گیری ندارد. وقتی هم که سوالی از او درباره موضوعی مطرح می‌کنند، اقلا دو تا سه هفته زمان برای پاسخ دادن هدر می‌دهد.

مهاجری، خاطرنشان کرد: حتی در همین فرآیند مذاکرات هم، باقری کنی نفر دوم دوره ایشان بود و چرا خودش را برای هدایت تیم مذاکره کننده مامور نکردند؟ چرا که در همان سال‌های قبل از دولت روحانی هم در دوره حضور او در این کسوت، شاهد مذاکرات طولانی، خسته کننده و بی‌مصرف بودیم.

جلیلی در توئیتش یک چیزی نوشته، شما جدی نگیرید!

وی یادآور شد: الان هم سعید جلیلی، نه ارزش سیاسی دارد، نه وجاهت تاثیرگذاری. چند بار هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و یک بار با کنار رفتن و یک مرتبه با چند میلیون رای از حضور در این سمت بازمانده است. به نظر من، جلیلی هیچ اتفاق مهمی در سپهر سیاست ایران نیست.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا، همچنین در واکنش به توئیت اخیر جلیلی و مقایسه آمریکای بایدن با آلمان نازی نیز، عنوان داشت: ایشان در توئیتش یک چیزی نوشته، شما جدی نگیرید!

نظام کار جدی علیه احمدی‌نژاد انجام نمی‌دهد

مهاجری در ادامه نیز، اشاره‌ای به تحرکات محمود احمدی‌نژاد و زمزمه احتمال برخورد با او پس از دوره حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: من امیدوارم، هیچ اتفاقی برای احمدی‌نژاد نیفتد و هیچکس برخوردی هم با او نکند. چرا که احمدی‌نژاد، امروز یک چهره تمام شده سیاسی است. او گاهی اوقات، مسئله‌ای را در فضای مجازی مطرح می‌کند که حتی ۵۰ نفر هم تحویلش نمی‌گیرند.

وی در پایان نیز، اضافه کرد: بنابراین تا همین حالا هم، نظام نشان داده که این آدم را جدی نگرفته و برای اینکه هزینه بیشتری نپرداخته و او را بزرگ نکند، کار جدی علیه او انجام نمی‌دهد. خوب است که همین رفتاری که با او شده، ادامه پیدا کند. بالاخره شاید تا دو سال پیش، برخی از حرف‌های او خریدار داشت، الان که دیگر به نظرم، زن و بچه‌ای هم قبولش ندارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من میدونم که نمیشه.

    • بدون نام

      جلیلی مثل شما ها نامرد نیست!!
      زیر و رو نمی کشه!

    • بدون نام

      فقط مهاجری در سپهر سیاست ایران خیلیییییی مهمه!
      ملت بدونین مهاجری خیلی مهمه. خیلی. خیلی...

    • محسن

      آخه این آدم که هیچ وقت هم در رای مردم محلی از اعراب نداشته چکاره هست که اینقدر بخودش جرات دخالت در امو مردم را‌میدهد ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج