۱۱۹۳۲۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ویژگی‌های مخفی ویندوز ۱۱

ویژگی‌های کشف نشده ممکن است در شکلی که ما از آن‌ها انتظار داریم ظاهر نشوند. مایکروسافت اغلب این موارد را آزمایش می‌کند، برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد و یا به اصلاح رویکرد‌های خود می‌پردازد.

فرارو: اخیرا Albacore یک شخص علاقمند به محصولات مایکروسافت، چندین ویژگی جدید ویندوز ۱۱ را کشف کرده است. این ویژگی‌ها عبارتند از: گزینه‌هایی برای برچسب‌های تصاویر پس‌زمینه دسکتاپ، پنهان کردن نوار وظیفه هنگام استفاده از دستگاه به عنوان تبلت و بهبود پایداری رایانه شخصی هنگام اجرای سیستم‌عامل مایکروسافت. همچنین به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد نام Focus Assist را تغییر دهد و اولویت بندی اعلان‌ها را آسان‌تر کند.

یافتن ویژگی‌های مخفی در ویندوز چیز جدیدی نیست. کارشناسان این حوزه، سال هاست که به دنبال بیت‌های غیر فعال یا نیمه کاره در سیستم عامل مایکروسافت هستند. مانند همیشه، ویژگی‌های کشف نشده ممکن است در شکلی که ما از آن‌ها انتظار داریم ظاهر نشوند. مایکروسافت اغلب این موارد را آزمایش می‌کند، برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد و یا به اصلاح رویکرد‌های خود می‌پردازد.

ویژگی‌های مخفی ویندوز ۱۱

به گفته آلباکور، استیکر‌ها روی والپیپر‌ها باقی می‌مانند، این ویژگی به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا طرح‌های خاصی را روی دسکتاپ خود نگه دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند پس زمینه خود را نیز سفارشی کنند. طبق گزارش‌ها، استیکر‌ها از طریق یک برنامه ویرایشگر استیکر جدید قابل تنظیم هستند.

در حالی که ویندوز ۱۱ فاقد حالت تبلت اختصاصی می‌باشد. برخی از ویژگی‌های تبلت پسند ممکن است راه خود را به این سیستم عامل باز کنند. آلباکور تنظیماتی با عنوان "پنهان کردن خودکار نوار وظیفه هنگام استفاده از دستگاه به عنوان تبلت" پیدا کرد. ویندوز ۱۰ نیز گزینه مشابهی را در حالت تبلت خود داشت.

ویژگی‌های مخفی ویندوز ۱۱

ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار بر روی آن هاست. از جمله گزینه‌ای برای فعال کردن «توصیه زیست محیطی» هفته گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی‌های بیشتری را از طریق Dev Channel ویندوز ۱۱ آزمایش خواهد کرد. این شرکت همچنین تصریح کرد که برخی از Insiders ویژگی‌های غیرفعال‌شده را در بیلد‌های ویندوز ۱۱ کشف کرده‌اند، اما تنها گزینه‌های فعال شده را مورد بحث قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج