اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۳۳۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خبر رویترز درباره تحرکات تازه روسیه در مرز اوکراین

یک خبرگزاری انگلیسی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای از مرز اوکراین مدعی شد که حجم نیروهای نظامی روسی مستقر در مناطق مرزی نزدیک به اوکراین افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: یک خبرگزاری انگلیسی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای از مرز اوکراین مدعی شد که حجم نیروهای نظامی روسی مستقر در مناطق مرزی نزدیک به اوکراین افزایش یافته است.

خبرگزاری «رویترز» مدعی شد، تصاویر ماهواره‌ای تجاری منتشر شده توسط یک شرکت خصوصی آمریکایی، استقرار جدید نظامیان روسیه را در چندین مکان نزدیک اوکراین نشان می‌دهد.

خبر رویترز درباره تحرکات تازه روسیه در مرز اوکراین

این جوسازی در حالی است که روسیه در حال برگزاری رزمایش‌های نظامی مشترک با بلاروس و همچنین رزمایش‌های دریایی در دریای سیاه است که رسانه‌های غربی سعی می‌کنند به‌عنوان تحرکات جهت حمله به اوکراین معرفی کنند.

شرکت «مَکسار تکنولوجیز» که ارائه‌دهنده سرویس تصاویر ماهواره‌ای مستقر در آمریکا است، گفت تصاویری که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گرفته شده، استقرارهای جدید قابل توجهی را در چندین مکان در شبه‌جزیره کریمه، غرب روسیه و بلاروس نشان می‌دهد.

مکسار ادعا می‌کند در شبه‌جزیره کریمه، که در سال ۲۰۱۴ طی همه‌پرسی قانونی به روسیه ملحق شد، استقرار بزرگی از نیروها و تجهیزات جدید در فرودگاه «اوکتیابرسکویه» در شمال شهر «سیمفروپل» شامل ۵۵۰ چادر اقامتگاه سربازان و صدها وسیله نقلیه را شناسایی کرده است.

بر اساس این تصاویر، نیروها و تجهیزات جدید روسی به نزدیکی «نووزرنویه» کریمه رسیدند و همچنین به استقرار جدید در نزدیکی شهر «اسلاون» در ساحل شمال غربی شبه جزیره اشاره شده است.

به نوشته رویترز، مکسار می‌گوید در بلاروس، محل تمرینات مشترک بزرگی که محل استقرار نیروهای جدید و خودروهای نظامی است، و همچنین بالگردهایی را در فرودگاه «زیابروکا» در فاصله کمتر از ۲۵ کیلومتری مرز با اوکراین شناسایی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج