adexo3
۱۱۹۳۵۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

میزان حجم روزانه تجارت چمدانی در ایران

طبق آمارهای ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۲ که از سوی گمرک ایران اعلام شده میزان تجارت چمدانی در این مدت حدود ۳۴۲۱۸ هزار یورو (معادل ۴۵۰۰۸ هزار دلار) بوده است.

خبرآنلاین: طبق آمارهای ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۲ که از سوی گمرک ایران اعلام شده میزان تجارت چمدانی در این مدت حدود ۳۴۲۱۸ هزار یورو (معادل ۴۵۰۰۸ هزار دلار) بوده است.

آمارها نشان مي دهد تجارت چمداني در کشور رونق گرفته است. اين شيوه تجارت مي تواند درآمدهاي جديدي را براي مرزنشينان کشور به همراه داشته باشد. طي تمامي سال هاي گذشته مناطق حاشيه اي کشور به دليل بحران هاي مالي با گرفتارهاي بسياري مواجه بوده اند.

طبق آمارهای ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۲ که از سوی گمرک ایران اعلام شده میزان تجارت چمدانی در این مدت حدود ۳۴۲۱۸ هزار یورو (معادل ۴۵۰۰۸ هزار دلار) بوده است که ۱۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۱ را نشان می دهد.

میزان حجم روزانه تجارت چمدانی در ایران

براساس آمار گمرک ایران در سال ۱۳۹۱ حدود ۶۲۰۶۷ هزار یورو (معادل ۷۹۹۴۵ هزار دلار) و در هر روز به طور متوسط ۲۱۸ هزار دلار کالا از طریق تجارت چمدانی از گمرکات مرزی به کشورهای دیگر صادر شده است که این رقم تنها در حدود ۲۷/۰ درصد از ارزش کل صادرات کشور بوده است.

بر این اساس در سال ۱۳۹۱ گمرک آستارا با اختصاص ۳۷۱۵۸ هزار دلار یا ۴۸/۴۶ درصد از ارزش تجارت چمدانی رتبه اول، گمرک باجگیران با اختصاص ۱۶۱۹۹ هزار دلار یا ۲۶/۲۰ درصد از ارزش تجارت چمدانی رتبه دوم، گمرک اینچه برون با اختصاص ۱۰۷۲۴ هزار دلار یا ۴۱/ ۱۳ درصد از ارزش تجارت چمدانی رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند. البته در همین مدت مشابه در سال ۱۳۹۰ رتبه های اول تا سوم به ترتیب در اختیار گمرک آستارا با ۳۲۳۹۲ هزار دلار ( ۹/۵۰ درصد)، گمرک سرو با اختصاص ۱۲۶۰۲ هزار دلار ( ۸۱/۱۹ درصد) و گمرک اینچه برون با اختصاص ۵۶۱۳ هزار دلار ( ۸/۸ درصد) بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج