۱۱۹۴۴۶۴
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

مینی‌کامپیوترِ جدید شیائومی با ۲۵۰ گرم وزن

اگر به دنبال یک کامپیوتر ارزان قیمت و به شدت سبک هستید تا کارهای سبک خود را با آن انجام دهید، احتمالا مینی کامپیوتر جدید شرکت شیائومی بهترین انتخاب برای شما باشد.

گجت نیوز: اگر به دنبال یک کامپیوتر ارزان قیمت و به شدت سبک هستید تا کارهای سبک خود را با آن انجام دهید، احتمالا مینی کامپیوتر جدید شرکت شیائومی بهترین انتخاب برای شما باشد.

شیائومی به تازگی یک مینی کامپیوتر جذاب با وزن ۲۵۰ گرم را معرفی کرده است. جدیدترین محصول این شرکت چینی، دارای نام Ningmei Mini Computer CR۸۰ است و می‌تواند به مانیتور، ماوس و کیبورد متصل شود و یک رایانه شخصی کامل برای کاربرانش باشد. این مینی کامپیوتر سبک و ارزان قیمت همان طور که انتظار دارید از سخت‌افزار قدرتمندی بهره نمی‌برد اما می‌تواند برای استفاده‌های روزمره و معمولی، یک انتخاب اقتصادی و جمع و جور باشد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های مینی کامپیوتر جدید شیائومی

مینی کامپیوتر جدید شیائومی به عنوان محصولی معرفی شده که می‌تواند برای افراد غیرگیمر که به دنبال یک میز کار مرتب و با شلوغی کمتر هستند گزینه خوبی باشد. مینی کامپیوتر Xiaomi تنها ۱۲ سانتی متر طول دارد و ضخامتش ۲.۵ سانتی متر است. وزن این مینی پی سی نیز کمی از یک گوشی هوشمند بیشتر است که حمل و نقل آن را بسیار آسان می‌کند. در زمینه طراحی شاهد نکته خاصی نیستیم اما بدون شک شیائومی می‌توانست کمی بهتر عمل کند. لوگوی Ningmei که در اندازه‌ای بزرگ روی بدنه به ظاهر فلزی این دستگاه دیده می‌شود و حفره‌های ویژه خنک کردن Mini PC شیائومی، ظاهری قدیمی و زمخت به این محصول داده‌اند.

مینی‌کامپیوترِ جدید شیائومی با ۲۵۰ گرم وزن

پردازنده N5105 چهار هسته‌ای به مینی کامپیوتر شیائومی قدرت پردازشی قابل قبولی را می‌دهد. حداکثر سرعت فرکانس هسته‌های این پردازنده نیز به 2.9 گیگاهرتز می‌رسد. حافظه کش مینی پی سی شیائومی 4 مگابایت (L3) است و این دستگاه تنها 10 وات انرژی مصرف می‌کند.

مینی کامپیوتر Ningmei Mini Computer CR80 به حافظه اس اس دی پرسرعت M.2 و حافظه رم DDR4 مجهز شده است. میزان حافظه داخلی می‌تواند تا 512 گیگابایت افزایش پیدا کند. شیائومی اعلام کرده محصول جدیدش می‌تواند به تلویزیون، رایانه‌های شخصی، پروژکتورها، پرینترها، اسکنرها و … برای مقاصد گوناگونی متصل شود.

برای اتصالی قدرتمند، شیائومی این مینی کامپیوتر را به کارت گرافیک شبکه AC7265 مجهز کرده است. این کارت شبکه می‌تواند از پس اتصال به وای فای دو بانده بر بیاید. ماژول بلوتوثی نیز در این دستگاه تعبیه شده که به آن امکان اتصال به دیگر دستگاه‌ها را می‌دهد.

قیمت مینی پی سی Xiaomi

رایانه رومیزی کوچک شیائومی هر چند به هیچ وجه به پای محصولاتی مانند مک مینی اپل نمی‌رسد اما با قیمت رقابتی‌اش، می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند. هنوز اطلاعاتی درباره پشتیبانی از ویندوز ۱۱، گرافیک، سیستم خنک‌کننده، پورت‌ها، حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده و … منتشر نشده است.

مینی‌کامپیوترِ جدید شیائومی با ۲۵۰ گرم وزن

همچنین هنوز عرضه این مدل در بازارهای جهانی قطعی نیست اما در بازار کشور چین، مینی پی سی شیائومی در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حدود ۱۷۲ دلار و در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۲۰۴ دلار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج