adexo3
۱۱۹۶۶۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

دزد به خانه رئیس‌ جمهور سابق ایران زد

خانه رییس‌جمهور اسبق کشورمان، هفته گذشته مورد سرقت قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: خانه رییس‌جمهور سابق کشورمان، هفته گذشته مورد سرقت قرار گرفت.

اوایل بامداد پنجم تیرماه امسال تعدادی از سارقان به موزه شهید رجایی، رئیس جمهور سابق کشورمان وارد شدند و اموالی را از این موزه سرقت کردند.

این گزارش حاکی از این است که خودنویس شهیدرجایی، کیف همراه وی و برخی اقلام دیگر به سرقت رفت.

موزه شهید رجایی یک موزه در تهران است که آثار محمدعلی رجایی، اعم از میز و اتاق کار، وسایل شخصی، محل پذیرایی از میهمانان خارجی و محل زندگی وی به نمایش گذاشته شده است. این موزه درمیدان بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به خیابان ایران، کوچه شهیدآجانلو، کوچه شهید میرزایی قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۲ در مراسم بهره‌برداری از موزه شهید رجایی در دوزادهم اردیبهشت ۸۸ گفت: این موزه به صورت هیات امنایی اداره می‌شود و حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی این خانه و تبدیل آن به موزه هزینه شده است.

دستگیری سارقان خانه رئیس جمهور سابق

خبرگزاری ایسنا: سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت جزئیات دستگیری سارقان «خانه موزه» را شرح داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 5 بامداد، روز پنجم تیر ماه امسال، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر سرقت از «خانه موزه» یکی از شهیدان معروف، بلافاصله ماموران کلانتری 109 بهارستان به آدرس خیابان مجاهدین اسلام اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند؛ سه نفر در کوچه حضور دارند که از موزه خارج شده‌اند که یک نفر از آنها به نام « محمود» 57 ساله را در داخل کوچه دستگیر و دو نفر دیگر به داخل موزه متواری شدند که متهمی به نام«آیت» 37 ساله را داخل زیرزمین و متهم دیگر به نام «محمد» 30 ساله را روی پشت بام دستگیر کردند که پس از بررسی مشخص شد؛‌ محل مورد سرقت منزل ‏قدیمی شهید "ر" بوده که تبدیل به خانه موزه شده و زیر نظر بنیاد شهید است که ثبت میراث فرهنگی ‏شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت افزود: در بازدید از محل مشاهده شد که اموال موزه از قبیل تلویزیون، دوربین فیلم برداری، دستگاه ‏DVD‏ ‏، تلویزیون ‏LCD‏ ، وسایل آشپزخانه، کیف سامسونت این شهید والامقام، قلم وی داخل پرده‌های اتاق پیچیده و از محل خارج شده و آماده حمل می‌باشد و اتاق‌ها نیز به هم ریخته بودند که در ادامه با حضور عوامل تجسس و عوامل ‏سرگشت کلانتری در محل از محل سرقت عکسبرداری و اموال موزه طی صورت جلسه‌ای تحویل مدیریت موزه شد.

موقوفه‌ایی گفت: متهمان به همراه مدیر موزه که شاکی این پرونده بود به کلانتری دلالت داده شدند، پرونده در ‏کلانتری تشکیل و با توجه به حساسیت موضوع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

براساس این گزارش، محمدعلی رجایی دومین رئیس جمهور ایران بود که در یک بمب‌گذاری ترور شد که خانه‌اش تبدیل به موزه، شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      "اموال موزه از قبیل تلویزیون، دوربین فیلم برداری، دستگاه ‏DVD‏ ‏، تلویزیون ‏LCD‏ ، وسایل آشپزخانه،" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه این ها که مربوط به زمان ایشون نبوده، مثلا تلویزیون ال سی دی اون زمان اختراع نشده بوده، بعضی از این وسایل برای راحتی بازدید کنندگان مورد استفاده توسط خود کارکنان اونجا قرار داده شده، پس کجاش تعجب داره؟

    • من دیگه رفتم

      بالاخره سابق یا اسبق؟

    • عارف

      شهید "ر"دیگه چه مسخره بازیه ؟
      بس کنید دیگه
      همه میدونن شهید بزرگوار رجایی مدنظره بالای حبر هم نوشتید .
      ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اتهام سارقها هنوز ثابت نشده است،بالاخره اسم یکی را- هر که باشد!- باید با حرف اول نوشت!مگه حکومت حروفیان نیست؟

    • بدون نام

      بابا این دزدا دیگه شورشو در اوردن خودکار رییس جمهور شهید رو هم‌میدزدن میترسم فردا بیان خود رییس جمهور حاضر رو بدزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج