۱۱۹۶۶۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دارایی‌های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می‌شود

اورسلا فن در لاین رئیس کمیسیون اروپا در واکنش به تحولات اخیر در اوکراین گفت: دارایی‌های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می‌شوند

خبرگزاری ایرنا: اورسلا فن در لاین رئیس کمیسیون اروپا در واکنش به تحولات اخیر در اوکراین گفت: دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شوند
رئیس کمیسیون اروپا در یک نشست خبری در بروکسل که "جوسپ بورل" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز وی را همراهی می کرد، گفت: ما موارد راهبردی روسیه را (در اروپا) هدف قرار داده ایم.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا افزود: دارایی های روسیه در اتحادیه اروپا مسدود می شوند و دسترسی این کشور به بازارهای مالی اروپا نیز گرفته می شود.
فُن در لاین در ادامه گفت: ما می دانیم که میلیون ها روس خواهان جنگ نیستند، اما ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه زمان را به دوران امپراتوری روسیه بازگردانده و آینده مردم روسیه را به مخاطره افکنده است.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا افزود: ما خواستار پایان دادن به این خشونت (حمله به اوکراین) و خارج شدن نیروهای نظامی روسیه از قلمرو اوکراین هستیم.
فُن در لاین در ادامه مدعی شد: ما به پوتین اجاره نخواهیم داد تا ساختار امنیتی اروپا را که چندین دهه است پابرجا مانده، درهم شکند؛ ما به پوتین اجازه نخواهیم داد تا جاری بودن قانون را با جاری کردن زور و قدرت جایگزین سازد؛ اتحادیه اروپا در کنار اوکراین و ملت این کشور ایستاده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه/۲ اسفندماه با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.
پوتین بامداد امروز (پنجشنبه) در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
پوتین هشدار داد: مسئولیت هرگونه خون‌ریزی احتمالی بر عهده دولت اوکراین خواهد بود.
وی گفت که مطمئن است نیروهای نظامی روسیه به وظایف خود عمل خواهند کرد.
پوتین بلافاصله پس از اعلام عملیات نظامی در منطقه دونباس، در اظهارات تلویزیونی خواستار «توقف نظامی‌سازی» اوکراین شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج