اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۶۸۱۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

روسیه در اوکراین تا کجا پیش خواهد رفت؟

شبکه خبری سی ان ان شماری از نیروهای روسیه را در نزدیکی کی یف پایتخت اوکراین مشاهده کرده و گزارش داد: مقامات اوکراینی می گویند قصد روسیه تسخیر پایتخت و تغییر رهبران اوکراین است.

ایرنا: شبکه خبری سی ان ان شماری از نیروهای روسیه را در نزدیکی کی یف پایتخت اوکراین مشاهده کرده و گزارش داد: مقامات اوکراینی می گویند قصد روسیه تسخیر پایتخت و تغییر رهبران اوکراین است.

«متیو چانس» خبرنگار شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: ما در فاصله حدود ۲۸ مایلی (۴۵ کیلومتری) کی یف بوده و شاهد حضور نیروهای روسی دراین منطقه هستیم، من خود لحن روسی صحبت کردن این نیروها را به گوش شنیدم و متوجه روس بودن این نیروها شدم.

روسیه در اوکراین تا کجا پیش خواهد رفت؟

خبرنگار سی ان ان: اینها نیروهای اوکراینی نیستند اینها نیروهای روسیه هستند - فاصله ۲۸ مایلی از کی یف درنزدیکی یک فرودگاه راهبردی

خبرنگار سی ان ان افزود: نیروهای روسی به کی یف بسیار نزدیک هستند، آنچه که اکنون مقامات اوکراینی به این شبکه خبری می گویند این است که قصد روسیه محاصره کی یف پایتخت اوکراین نیست؛ اکنون آنها بیم آن دارند طرح و قصد روسیه گرفتن پایتخت اوکراین است تا رهبران اوکراین فاقد پایتخت شده و آنگا فردی که طرفدار روسیه است به جای آنها بگمارند؛ این چیزی است که اکنون مقامات اوکراینی به این شبکه خبری می گویند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج